vicky1984- FØDEKLAR :D Skrevet 22. september 2007 #1 Skrevet 22. september 2007 fikk el tester og g tester... kanskje like greit for iogmed jeg mest sannsynlig har hatt SA nå så kan kanskje el bli litt vanskelig å vite når kommer...
chick28 blir trebarnsmamma=) Skrevet 22. september 2007 #2 Skrevet 22. september 2007 Det kan være greit og teste etter EL igjen da bare for å ha sikkerheten om at ting er i orden igjen=) Lykke til med neste pp=) Håper det ordner seg fort for deg igjen=)
vicky1984- FØDEKLAR :D Skrevet 22. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 22. september 2007 takk ilike måte
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå