Gå til innhold

Da var testene kommet....

chick28 blir trebarnsmamma=)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde el i går (tror jeg) syklusen har vert noe rar hele veien denne mnd..

Så nå tok jeg en test bare for å ha sjekket det og den var sef negativ.. men det regnet jeg bare med=)

Så håper vi traff og at det skal klaffe uansett, nesten så jeg tror syklusen har forskyvd seg litt og at jeg hadde EL onsdag men da hadde der nok ikke vert noen strek i dag, og det var der... men men, tolv dager til testing igjen så bli å vente i spenning, men tanta kommer vel på sitt vante besøk.. mistet helt troen på at det skal klaffe nåda...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du må ikke gi opp chick! Lett å bli nedfor når ting tar lang tid.. det kan jeg også skrive under på!

Har ennå igjen å se en strek på g.testen selv! ikke kjekt at ting skal ta så lang tid - mens det virker nesten for lett for andre...

Vi må holde motet oppe!!

Oppmuntringsklem fra meg!!!

Skrevet

Nei det er som sagt ventingen mellom EL-IKM som er den aller verste og det er lett å gi opp, det har vert så mange negative tester og tanta besøk at det følest motløst!!

Jeg håper det snart er våres tur, har du prøvd lenge?

Hvor ligger du ann i syklus nå??

Tusen takk for klemmen, godt med oppmuntring=)

Sender en rett tilbake til deg=)

Skrevet

IKM for 3 dager siden. Venter fremdeles på at testene skal slå ut med en nydelig strek... men den lar vente på seg:( tanta er heldigvis ikke kommet, så det er håp ennå at det skal være en spire som klamrer seg fast... håper i hvertfall det er derfor tr ikke er kommet..

Har flere symtomer enn noen gang.

Dette er vår 12pp, så føler at det er snart på tide at noe skjer!

Ser at du har vært prøver enda lenger, og skjønner at motivasjonen kan være dalende til tider..

Hadde vært så kjekt å kunne juble at vi har greid det!

Håper vi begge kan gjøre det snart!

Skrevet

Fikk mine jeg også i dag:-) Mistenker at de har vært stoppa i tollen, for pakken var limt igjen med brun tape.

Så neste problem nå er når jeg skal begynne å teste. Skulle normalt hatt eggløsning nå i helga, men kjenner ikke mye til det gitt, og det bruker jeg å gjøre. Hadde en tidlig SA torsdag i forrige uke, så da er det vel den som lager krøll i syklusen min.....det var da som bare:-(.....

Nå har ikke jeg vært aktiv prøver like lenge som deg, men merker at jeg begynner å miste motet allikevel. Føler at det er noe galt, og at det ikke er vits i å prøve før det "gale" er ordnet opp i. Vurderer diverse alternativ behandling, men har ikke bestemt meg for hva enda. økonomien er ikke den beste for tida, så bør være noe som funker :-)

Men men......... får vel bare stå på, er tøft ja, men hjelper liksom ikke å gi opp heller. Lykke til!!

Skrevet

Oj, da ligger du jo bra ann da=)

Håper strekene lyser mot deg i morgen=) Hadde vert rett på sin plass.. hehe=)

Må få høre hvordan det går..

Ja jeg kastet p-pillene i slutten av mars/beg april i fjor så vi har holdt på en stund... men gikk i 11mnd og ikke testet etter El, så det er ikke sikkert jeg hadde det første 11mnd.... Testet EL-februar, ble gravid og mistet i mars... Ble gravid igjen 14dager etter og mistet igjen i april...

Etter det har ingenting skjedd, så vi er under utredning nå, får vel første prøvesvarene over helgen eller i løpet av uka vertfall...

Håper nesten noe er "galt" slik vi kan få en grunn og få hjelp!!

Men krysser fingrene for at det kommer en pos test til deg og at jeg henger på om 12 dager=)

Skrevet

Nei det hjelper nok ikke å gi opp, eneste vi kan gjøre er å stå på menst vi venter på en grunn til at ting ikke skjer.

Vi er under utredning og prøverbare sånn "halvhjertet" for vi regner ikke med at noe skjer uansett..

Hadde vel EL i går ja, og håper som sagt at det klaffet... men har ingen forhåpninger... blir vel å bestille noen tester bare for å ha noe å se frem til hver dag... om jeg bestiller de nå så får jeg dem vel så jeg kan teste fra 6-7 dager igjen til IKM... med mindre det skal gå like tregt med dem som med EL-testene... kanskje like greit=) hehe...

Vi får holde følge og se om 12-14dager om noen av oss kan utstede et gledesbrøl etterhvert.... spennende å følge med alle som har IKM imtrent samtidig=)

Skrevet

Har bare tatt EL test i 2pp og den ene gangen det viste positivt, ble det ingen resultat. Tror jeg hadde en SA i april. da var jeg over en uke over ikm, og hadde utrolig mange graviditetssymptomer... så jeg tror det er mulig å bli gravid. det er vel derfor jeg har motet oppe ekstra mye denne gangen. Føler liksom på meg at det skjer nå..

Om det ikke stemmer, er det alltids nye pp, og det er vel ikke lenge før vi tar en utredning vi også om det ikke blir noe før nyttår...

Er så glad for bim og muligheten for å høre hvordan andre har det, og få hjelp og støtte=)

Klemmer!!

Skrevet

bim er helt genialt... greit å følge andre gjennom gleder og sorger.. (ikke at sorgene er morsomme) men en får litt innsikt i de forskjellige situasjonene og=)

Håper jeg slipper og vente så lenge på den positive testen, har vel jaggu meg venta lenge nok!!??

Skrevet

Vi får krysse alt vi kan på at det blir vår tur nå=) Nå vil vi ha kul på magen!

Lykke til!

Logger meg ut nå, skal ut å shoppe litt.

Snakkes sikkert snart!

Skrevet

Vi får gjøre det, hadde ikkevert meg imot å fått bulk på magen nå nei=)

Masse lykke til til deg og...=)

Er nok innpå herja så vi snakkes=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...