Mockanin Skrevet 22. september 2007 #1 Skrevet 22. september 2007 Jeg har siden tirsdag gått på antibiotika. I pakkningsvedlegget står det at den kan sette ned virkningen av p-pillene. Nå har jeg den siste uka hatt mensen og lurer dermed på hvor stor sjanse er det for å bli gravid da lissom. Har 5 dager igjen av kuren også. Og vil vel sånn sett komme ca. midt i syklusen når jeg er ferdig med antibiotikaen.
Mulle :) Skrevet 22. september 2007 #3 Skrevet 22. september 2007 Ja sjansen er der.. Ville vært forsiktig med sex`en ja
Gjest mamma'n til go'gutten Skrevet 22. september 2007 #4 Skrevet 22. september 2007 ville vært litt forsiktig men sjansen er sikkert ikke stor..
camilla^ Skrevet 22. september 2007 #5 Skrevet 22. september 2007 Bruk komdom. Antibiotika gir ofte løsere mage, dermed mindre beskyttelse ved p-pille bruk.
camilla^ Skrevet 22. september 2007 #6 Skrevet 22. september 2007 Tror det er nesten 14 dager etter løs mage (derved antibiotika) en bør bruke annen prevansjon ved siden av.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå