Anonym bruker Skrevet 22. september 2007 #1 Skrevet 22. september 2007 Vi har 17-18 grader på soverommet vårt.. Lillegull er aldri kald på kroppen, men alltid ganske kald på hendene. Umulig å få han til å ligge med hendene under dyna hele natta.. Men gjør det noe? Tenkte på at det må jo være ubehagelig å være så kald på henden..=/
Mamman til M&E Skrevet 22. september 2007 #2 Skrevet 22. september 2007 Det er min også, og det gjør ingenting. Så lenge han er varm i nakken er alt i orden så bare slapp av :-) Tror ikke de plages av det jeg, virker ikke slik på min iallefall.
Anonym bruker Skrevet 22. september 2007 #3 Skrevet 22. september 2007 GAnske vanlig at de små er kalde på hender og føtter, men ikke dermed sagt at de fryser av den grunn. Han hadde nok sagt ifra hvis han var utilpass skal du se!!
VinterSol+2 Skrevet 22. september 2007 #4 Skrevet 22. september 2007 de er ofte kalde på hendene. syns du han er FOR kald, så ta et par sokker på hendene hans om kvelden, eller kjøp en pysj med sånne påsydde "votter" som du kan brette rundt hendene:)
Gjest Ut på tur Skrevet 22. september 2007 #5 Skrevet 22. september 2007 Jeg snakka med HS om det. De er kalde på hendene fordi det er lite blodomløp der. Ikke farlig. Jeg spurte om jeg skulle ha votter på. Det sa hun at i utgangspunktet ikke var nødvendig, da blir de ofte urolige fordi de ikke finner hendene sine. De "spiser" jo ofte litt på dem. 17-18 grader er jo ganske varmt så jeg vil tro det ikke er noe problem
Gjest Skrevet 22. september 2007 #6 Skrevet 22. september 2007 Her bruker vi som regel tynne sokker på henda hans
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå