Lilla`83 *snuppa & snuppen* Skrevet 22. september 2007 #1 Skrevet 22. september 2007 dere som ammer, smører dere dere brystvortene deres med noe? *flau og graver meg ned* :oD
Synne&TheTerminator Skrevet 22. september 2007 #2 Skrevet 22. september 2007 jeg gjør ikke det.. MEn tror det finnes en krem for de som har såre brystvorter eller noe...:S
It's all about me Skrevet 22. september 2007 #3 Skrevet 22. september 2007 En gang iblant smørte jeg på brystvortesalve, ProLane er det vel den heter. Ble aldri sår, men tenkte litt prevantivt.
Gjest Skrevet 22. september 2007 #5 Skrevet 22. september 2007 Unguementum Merck eller noe sånt er god puppekrem:) Godt å smøre litt på, så de ikke blir tørre og sprekker. Du kan og klemme ut litt morsmelk og la lufttørke, det er god smøring det og:)
Reese Skrevet 22. september 2007 #6 Skrevet 22. september 2007 det er vel ikke noe å være flau for:) Jeg gjør vanligvis ikke det men om tulla har hatt økeperiode så får jeg utrolig såre brystvorter og det kan gjøre skikkelig vondt inn over i brystene, som kniver på en måte. Da pleier jeg enten å smøre på Purelan som man kan kjøpe på apoteket. den er kjempe effektiv om du har vondt. den trenger du heller ikke vaske av igjen før du ammer neste gang. ellers kan jeg klemme ut litt melk etter amming og smøre inn brystvortene med det. det herder vertfall mot tørrhet. ellers ser jeg ingen grunn til å smøre brystene med noe. klem
Lilla`83 *snuppa & snuppen* Skrevet 22. september 2007 Forfatter #7 Skrevet 22. september 2007 okay... ) brukte en slik brystsalve i starten pga sååååre vorter... :o/ men nå 3,5mnd etterpå har jeg tenkt om det er "lurt" å smøre de ett par ganger liksom... skader jo ikke! hehe.... ) huff... mye dumt en kan lure på gitt!!! og hvertfall om en kjeder seg!! haha... ;oD
Gjest Skrevet 22. september 2007 #8 Skrevet 22. september 2007 Når jeg tenker meg om, finnes det en salve fra Avent som inneholder Lanolin. Den var virkelig fantastisk for såre pupper...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå