velsignet med to Skrevet 22. september 2007 #1 Skrevet 22. september 2007 Har en møkkadag i dag!! Drittlei av å gå med svære joggebukser, og gravidebuksene mine er enten for små eller så slitt mellom beina at det er hull i dem! Og med to uker til termin har jeg null lyst til å kjøpe meg nye gravideklær nå, vil spy av hele tanken på det. Har fått trødd på meg ei bukse som ser passelig bra ut, og sprengt på meg en lang og fin overdel som jeg aldri kan bruke igjen etter svangerskapet, og som dessuten var ny før jeg ble gravid.Jeg er såååå lei og deprimert i dag! Huff, venter besøk og klarer ikke å stoppe tårene....
JohnFredrik Skrevet 22. september 2007 #2 Skrevet 22. september 2007 Er også lei av joggebukser, å slitte gravidebukser... Har selv 18 dager igjen til termin, så jeg får holde ut med de jeg har, er mye større denne gang enn det jeg var med de to andre, så alt er jeg "vokst ut av". Så nå får joggebuksene gjøre sitt, så får jeg kjøpe meg nye når han lille har meldt sin ankomst. Har hatt kynnere i fem uker, verker i bekkenet å ryggen og har store problemer med å gå, å er kjempe klar til å få dette over. Er vondt å ubehagelig, å mange søvnløse netter...
mia76 Skrevet 22. september 2007 #3 Skrevet 22. september 2007 Jeg er også kjempelei av mine klær og min kropp. Syns jeg ser stygg ut i alt jeg setter på meg og alle bukser bare glir ned over magen. Alt stramer og den eneste jakken jeg kan gå i er en svær stygg regnjakke. Jeg får nesten en panikkfølelse av at babyen aldri kommer ut. Sist fikk jeg 10 dager før termin og var liksom ikke blitt så lei som nå. Hold ut. Du er sikkert fin i dine joggebukser:) Snart kommer babyen!
Anonym bruker Skrevet 22. september 2007 #4 Skrevet 22. september 2007 Uff, så kjedelig! Alltid trist å ha en dag som det. Kanskje du skulle ta orket med å gå ut for å kjøpe deg litt klær likevel? Du kan jo se etter litt strech-klær som ikke er mamma-kolleksjon? Orker du ikke det så se om du kan gjøre noe annet hyggelig. Kanskje mannen din kan stelle litt med deg eler dere kan se en film sammen eller gå en liten tur og ta en kaffe? Alle føler seg som små eller store elefanter den siste tiden, men i det siste har kjæresten min vært så flink til å fortelle meg at jeg ser bra ut når jeg har på meg ditt eller datt - og plutselig føler jeg meg ikke like dårlig =O) Det meste sitter nok i hodet. Har ikke akkurat flust med klær som sitter som støpt, men bare man har et eller to antrekk som er ok - så tærer det ikke like mye på psyken mer. Og litt sminke eller smykker kan jo hjelpe litt til også!? Hold ut. Nå kan det jo skje når som helst! Kroppen din får du tilbake etter en tid og litt trening. Tenk på alle de fine klærne du har fra før som kan tas frem igjen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå