Gå til innhold

blitt vaskefeen selv :D

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er nå 33+6 og har begynt med "nedvaskingen" :P

i går var det kjøkkenet som gikk til pers, skulle bare tørke over men endte med å ta både vegger og allt som var :)

Skulle bare tørke litt støv i stuen i dag morges, men der var pluttselig sofaen dratt fram, veggene ble vasket og bossekkene nesten stappet med papir boss.. hehe da samboer våknet bare sto han og måpte :P hehe har vært veldig tung og sliten i det siste.

Like greit å få tatt resten av huset da =) ett rom av gangen og dagen så skal det gå greit =)

flere som har blitt helt galen? :D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så flink du er!! :)

Jeg har ikke energi eller styrke nok i kroppen til å orke å bevege meg så mye. Men husarbeidet må jo gjøres.. Har tatt klesvask (inkl. noe håndvask), støvtørking, sengetøyskift, støvsuging og gulvvask i dag.. venter med vask av badet til i morra, for nå er jeg helt skutt:)

Skrevet

Jepp, jeg har blitt det.

Jeg var akkurat lik da jeg ventet gutten min. Nå har jeg vasket hele huset, alle klæskap og kjøkkenskap. Vinduene er vasket, soffaputene, dyner, puter .....ja alt!

Skrevet

Jepp, er helt i hundre !! Tar nemlig jule vasken nå, har bare igjen klesskapene og gangene vegg og tak ! Har vasket alt og hengt det opp igjen. Kjempestolt av meg selv, skal ta ks neste tirsdag. Har merkelig nok blitt i bedre form de siste ukene, ikke vondt i ryggen, bena og sover litt bedre. Nå skal jeg nyte dette året med 2 bliebarn og kun vedlikehold av rengjøringen !! Og ja, så skal jeg bake litt ferdigpakke muffins å fryse ned til barsel gjestene....

Skrevet

Har ikke tatt helt av enda, men har begynt med noe, vasket og ryddet i skaper på badet, og skal ta en skikkelig opprydning i kjøkkenskaper snart. Ikke så lenge siden vi flyttet, så jeg trenger ikke vaske ned alt her heldigvis. Sofa, gardiner og det meste av møbler er nytt. Vinduer har sambo tatt, så gjenstår for det meste rydding i klesskap og garderobe. Men har goooood tid enda. er bare 33+2. Har heller ikke begynt og vaske noe babytøy, sparer det til permisjon jeg!!

Skrevet

hehe ja er blitt sånt jeg og..vaska før og da..men nå må det vere helt strøkent heletiden..klarer ikke se på rot å drit...:)

har bekkenløsning,men stresser runt med kost og fille for det...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...