Lilly 79 Skrevet 22. september 2007 #2 Skrevet 22. september 2007 For hele vinteren liksom? Her i huset brukes begge deler. Cherrox når det er vått og ikke så jævlig kaldt, og Goretex når det er tørrere snø og iskaldt.
Gjest Skrevet 22. september 2007 #3 Skrevet 22. september 2007 Gore tex. synes Cherrox blir for stive og de puster ikke. Mine har blitt kalde i beina i Cherrox
♥Prinzessin♥ Skrevet 22. september 2007 Forfatter #4 Skrevet 22. september 2007 For hele vinteren ja. Men de små vokser jo så fort. Har man råd til å kjøpe to par vintersko hvert år?
Gjest Skrevet 22. september 2007 #5 Skrevet 22. september 2007 Ja, det er jo en risiko. Hvilken størrelse bruker hun nå da? Jeg har kjøpt 1 par til ungene mine- med 1,5 cm å vokse på, har det i grunnen gått greit.. Var nettopp tilbud på skoringen cherrox og støveletter til 499. Ellers har Skoby tilbud på støveletter til 250- 300 kr nå
Lilly 79 Skrevet 22. september 2007 #6 Skrevet 22. september 2007 Cherroxene er jo billige. Jeg kjøper på Obs jeg, alt fra 99 til 149 kroner. Goretex`ene som har blitt mest brukt her, er de fra Viking. Lette, og god bevegelighet. Betalte 499 for de. Synes ikke det er så ille og betale 600-700 for vintersko. Er jo veldig viktig bena da, prioriterer heller dyre sko, enn dyr dress. -Men det er det jo delte meninger om:-p
Mulle :) Skrevet 22. september 2007 #7 Skrevet 22. september 2007 Enig med Lilly 79 her.. Anbefaler begge deler..
♥Prinzessin♥ Skrevet 22. september 2007 Forfatter #8 Skrevet 22. september 2007 Hun bruker str 20 i sandalene hun har i barnehagen, og str. 21 i støvlene. Jeg er absolutt villig til å betale for kvalitet, altså. Det er bare det at de vokser så fort, og det er kjipt å måtte legge vekk dyre sko og klær. :-) Men Cherrox er jo ikke dyre, som dere sier, så jeg får investere i begge deler!
Lilly 79 Skrevet 22. september 2007 #9 Skrevet 22. september 2007 Gå iallefall og se på Viking sine Goretex! de er billige i forhold til mange, og utrolig gode sko:-) Mx-sport har de, vet jeg. Sikkert mange andre plasser også:-)
krabbetrollet Skrevet 22. september 2007 #10 Skrevet 22. september 2007 Her i Bergen er nok cherrox det sikreste valget :-/ Siden vi vanligvis har FÅ dager det er kaldt og tørt vær. Som regel er det så vått ute at goretex ikke holder vannet ute. Men enig med de andre over her, det ideelle er å ha begge deler.
♥Prinzessin♥ Skrevet 22. september 2007 Forfatter #11 Skrevet 22. september 2007 Takk, alle sammen! Skal ut og shoppe nå. :-))
ALIICE Skrevet 22. september 2007 #12 Skrevet 22. september 2007 Kjøpte viking sine cherrox, de er helt geniale! Lette og myke med meget god passform for små føtter. De koster dobbelt så mye som vanlige cherrox (400), men er verdt hver eneste krone! Hater tradisjonelle cherrox. De er stive og trange!
Gjest mamma'n til go'gutten Skrevet 22. september 2007 #13 Skrevet 22. september 2007 Ikke for å være ekkel, men jeg kjøpte vikings cherrox på obs til 149,- nå i høst.. Bare som opplysning til HI her;) Virker veldig gode. Men vi skal ha gore-tex i tillegg. Sønnen vår er snart 2 år. I fjor vinter hadde han kun gore-tex. Fikk ikke gummistøvler en gang før i vår. Men det var fordi han ikke kunne gå før i jula da, og er vanskelig å ktrabbe med støvler;) Funka fint med kun gore-tex. Men bor ikke i bergen da;) hehe.. Innbiller med det er best med cherrox i sørpevær..eller surt regnvær. Obs har jo gore-tex støvler til 299 som er best i test da! Så du kan få goretex + cherrox til 500 tilsammen om du har flaks! Men et par goretex på skoringen f.eks koster 5-600 kr.. Og ang bytte av sko: vanskelig å si. Men sønnen vår kunne bruke de samme goretexene fra oktober til mars. Hadde str 22, mens joggeskoa om høsten var 21. Men i sommer måtte han bytte både joggesko og gummistøvler som vi kjøpte 3 mnd før..så aldri godt å si;) Men de i butikken sa at de fleste vokser mest om sommeren..merkelig spør du meg da men..
ALIICE Skrevet 22. september 2007 #14 Skrevet 22. september 2007 Vet de har de til 149 på obs, men det er ikke de samme som jeg kjøpte! Mye finere kvalitet på de til 399 (skulle bare mangle da!).
ALIICE Skrevet 22. september 2007 #15 Skrevet 22. september 2007 Glemte å si at jeg skal kjøpe kamik sine sko til vinteren, de er supervarme!
Gjest mamma'n til go'gutten Skrevet 22. september 2007 #16 Skrevet 22. september 2007 så viking har to typer? Ok;) Jaja, synes disse virker veldig myke og gode også jeg.. Hvertfall sammenliknet med de andre billige som er stive som papp.. Men bra du ikke hadde kjøpt de samme til MYE høyere pris da hvertfall;)
ALIICE Skrevet 22. september 2007 #17 Skrevet 22. september 2007 De har to typer ja;) Har obs her også og sjekket selvfølgelig ut de først=)
ToreTang Skrevet 22. september 2007 #18 Skrevet 22. september 2007 Når det er snakk om Bergen: Hold dere inne :-)
prinsessemor123 Skrevet 22. september 2007 #19 Skrevet 22. september 2007 I fjor vinter var snuppa mi 18 mnd.Vi kjøpte ecco goretex når hun begynte i barnehagen. Hun brukte de om det regnet eller var snø. Aldri våt og alltid varm på beina. Hun hadde støvler også, men disse ble ikke brukt før langt utpå våren da det ble for varmt for støvlettene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå