Kirsebæra Skrevet 22. september 2007 #1 Skrevet 22. september 2007 Har fått påvist to prolapser i ryggen og skal da bli fritatt for den aktive delen av gym, med ekstra teoretiske oppgaver slik at jeg får karakter grunnlag. I går hadde jeg så vondt i ryggen og gav beskjed til læreren om det, og sa at jeg ikke skal ha gym...har gitt henne brevet fra legen også, så hun er bare vanskelig... Men hun skulle absolutt ha meg til å gå en tur. Der skolen er er det et sykke å gå til ujevnt terreng så hun sa jeg måtte gå ned til byen opp...på asfalt. igjenn, enda hun vet at jeg ikke skal ha aktiv gym. Jeg prøvde å si at jeg blir sittende er, går ingen steder, men da skulle hun stryke meg i gym.... så jeg gikk...og hvem kjenner det idag? jo, det er meg! har så vondt i ryggen idag!! skal heldigvis på s.huset p mandag for å finne ut hva de skal gjøre med ryggen.... dagens utblåsning fra meg...
Gjest Skrevet 22. september 2007 #2 Skrevet 22. september 2007 Synd og si det - men hun har litt rett... Å sitte er i alle fall det verste du gjør. Da er det bedre å rusle litt rundt. Selvsagt må du ha skikkelige sko med ordentlig demping i sålen! Jeg er selv "ryggpasient" og har vært hos toppen av ekspertise i Norge med ryggen min - alle sier det samme; sitting er fy! Er du så dårlig at du ikke kan gå - da må du heller ligge! Men det verste er inaktivitet. Ja, den aller beste treningen er på mykt ujevnt terreng... Men noe bevegelse er bedre enn ingen. Uansett hva man gjør når man har ødelagt ryggen er vondt...! God bedring!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå