Gå til innhold

Hve skal jentebabyen deres hete?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja ja, det var mye spesielle navn her, men det enkle er ofte det beste synes nå jeg og. Jenta vår skal hete Lena og hun har en storesøster som heter Susann.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

den lille prinsessa i magen min skal hete Iben.. =) =) =)

Skrevet

prinsessen vår skal hete Thea...å jeg er helt enig med mange av anonymene lenger opp!

Skrevet

Jeg har en Embla fra før, dersom det blir jente igjen skal hun hete Eira og dersom det blir 2 jenter (kommer fra tvillingfamilie) så skal siste hete Eydgun.

Skrevet

jenta i magen min skal hete elina....

Skrevet

Tordis Alotta

Skrevet

Agnete!og et eller annet på R-men skal ikke være bindestrek imellom

• 3 år senere...
Skrevet

Ikke navn?

Millanne er et gammelt navn (vet ikke helt fra hvilket land) som mormoren min het. Sofie er et kjent navn. Klapp igjen hvis du ikke vet hva du snakker om!

De andre navnene du skriver er jeg godt kjent med som navn bortsett fra Ditte. kanskje ikke norske - men det kan jo hende foreldrene ikke er norske og ønsker et internasjonalt navn...

Skrevet

Nora og Klara

eller

Nora og Ane

Skrevet

Vår jente skal hete Bertine. Har ei Pernille fra før og synes de navnene går fint i lag.

Synes kritikken til de anonyme var litt merkelig. Mange av navnene over er jo veldig vanlig (Thea, Sofie, Linnea, Emma osv (alle fine navn, men på topplistene)). Jeg hadde skjønt kritikken om de sa noe om at det var mye av de samme navnene... Ditte er forresten et vanlig dansk navn. Og alle har vel sikkert sin grunn til å velge navnet de har valgt.

Og hvorfor mener dere at man ikke skal velge navn som skiller seg litt ut? Det er jo litt kjedelig å være "Store-Mari" på skolen f.eks.

Vanligvis bruker jeg å være den kritiske, men denne gangen reagerte jeg litt på kritikken.

Signerer med mitt vanlige nick og ikke anonym.

Skrevet

Synne eller Nora... Føler vi må se og merke ho litt først.. har det sånn litt med sinna-Synne og rolige-Nora.. hehehe

Pappa'n er sikker på at ho slekter på mora si så da blir det vel Synne ;)

Skrevet

Navnedebatter engasjerer som alltid ;)

Jeg er litt sånn, det enkle er det beste. Men jeg har lært (blandt annet ved å ha familiemedlemmer med "merkelige" navn) at man venner seg for til "rare" navn.

Her kommer det ei Agnes om det blir jente (som jordmor sier) eller Sigve dersom det blir gutt.

gleder oss gleder oss gleder oss!!! 59 dager igjen :D

Gjest fanten
Skrevet

Jenta vår skal hete Elida.. Men denne tråden er jo fire år gammel? Så jeg tror ikke de anonyme som kritikken rettes mot får det med seg, for å si det sånn :)

Skrevet

Iselin skal tulla vår hete :)

Sliter med etternavnet vi da siden både far og mor har etternavn som slutter på 'sen.

Skrevet

hehehe...jeg oppdaget ikke det før jeg kommenterte ;) kanskje mange av navnene er blitt mye mer vanlig de siste fire årene også

Skrevet

Jenta vår skal hete Olivia :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...