Gå til innhold

Hve skal jentebabyen deres hete?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Amalie, Amanda eller Madeleine blir det her tror vi..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Anna eller Anna Sofie

Skrevet

Liker IKKE Linnea, hørt det for ofte i det siste. Det samme med Thea...

Skrevet

hæ? er det engang lov å døpe noen rassmussa?

Du anonym som ikke liker thea har hvertfall ikke sett den vakreste teha jenta mi. da hadde du glatt ombestemt deg;-)

Skrevet

huff...hehe..må si meg veldig enig ...mye som absolutt ikke klinger bra her-og må si jeg har fått latterkrampe et par ganger selv..det blir så utrolig overdrevet-synes det kan være mange flotte utradisjonelle navn og-MEN virker som mange prøver å overgå hverandre ved å finne på mer og mer spesse navn...ender med at det bare høres dumt ut!

Skrevet

Enig! Virker som om det er blitt "mote" å lage mest mulig spesielle navn.

Skrevet

Jeg liker de korte enkle navnene jeg, enig med enkelte anonyme her.

Mi jente skal kanskje hete Mari:)

Skrevet

Jeg er vel en sånn som de andre anonyme hater jeg da vel?

Jenta mi har fått navnet Aminda.... ikke for at det er så veldig spes, men for at hun virkelig er elskverdig!!

Skrevet

Tror jenta di hadde vært like vakker om du kalte henne for Ellen,Marit eller noe annet helt vanlig.

Her skal jenta hete Salma.

Skrevet

Dere som har valgt to eller tre, og veldig spesielle navn. Tror dere alle navnene blir brukt ??

Jeg er født på slutten av 70- tallet og de aller fleste jeg kjenner som har to navn bruker kun den ene.

+ veldig mange med to navn, spesielt gutter, fikk kallenavn på barneskolen som henger igjen i voksen alder....f.eks Oli, Peri, Tori osv.

• 2 uker senere...
Skrevet

Jentebabyen skal hete Alexsandra Isabell

Skrevet

Hei hei. Vi har også planer om Eline :-)

Skrevet

Amelia, Helena eller Isabella

Skrevet

Har ei jente nå...hun heter Rikke Aminda...og er babyen som ligger i magen jente så skal hun hete Tuva Isabell...

Skrevet

hehe.... her var det mange alternativer ja. Ikke alle klinger like godt spør du meg, men folk har jo veldig forskjellige meninger på dette med navn.

Vi kommer mest sannsynlig til å gå for Ina eller Annika :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...