sjara Skrevet 22. september 2007 #1 Skrevet 22. september 2007 Hei. Jeg har blitt spådd, og svaret var at jeg ikke skulle bli gravid før neste sommer. Prøver jo allerede nå, så vil ikke at spådommen skal stemme. Noen andre som har blitt spådd, men hvor svaret ikke stemte med det som faktisk skjedde? Håper noen kan gi meg litt håp om at jeg slipper å vente nesten to år før jeg får holde nurket mitt...
Anonym bruker Skrevet 22. september 2007 #2 Skrevet 22. september 2007 Jeg har blitt spådd av to som gir seg ut for å være veldig treffsikre. Begge spådde feil. Jeg ble spådd at jeg skulle bli gravid en bestemt måned. Det skjedde ikke. Så feil kan forekomme. Glem spådommen, og slapp av. Ikke stress med det. Klart du kan bli gravid før. Ingen vet det helt sikkert. Lykke til.
smilla76 Skrevet 22. september 2007 #3 Skrevet 22. september 2007 Ikke rett deg 100% etter spådommene som noe mer enn litt "moro". i alle fall noe som utgir seg for å være moro. Selvfølgelig kan du bli gravid før neste sommer!!!! Hvorfor skulle du ikke det!? Ikke la den "spådommen" du fikk her inne ta fra deg håpet og troen på at du vil bli gravid før. Det er jo uansett det viktigste du kan ha med deg! Ja, de har tatt (ganske alvorlig) feil hos meg også, slikt skjer jo selvfølgelig på et slikt spåforum som dette. Vi vet ingenting mer om disse damene enn hva de sier selv, og vi har ingen mulighet for å sjekke at det de sier faktisk er sant, har alle de som påstår å ha det evner i det hele tatt f.eks., de gir jo heller ingen garantier for at det de sier er sant. Vi kan sånn sett ikke engang vite at de er damer - strengt tatt. Les for øvrig gjerne innlegget jeg poster nå - valgte å legge ut et eget i steden for å fylle opp boksen din her Lykke til, jeg håper du blir gravid snart!!!
sjara Skrevet 22. september 2007 Forfatter #4 Skrevet 22. september 2007 Tusen takk begge to;) Jeg vet jo alt dette her, men det er alltid godt å få høre det likevel. Krysser fingrene for at jeg blir gravid snart ja:) Ha en strålende helg!
smilla76 Skrevet 22. september 2007 #5 Skrevet 22. september 2007 der ble jeg ferdig - innlgget er ute! lykke til igjen, og jeg gjentar bare for sikkerhets skyld: det viktigste her i livet et troen man har på seg selv, men den kan man overvinne alt, både av godt og vondt! ha en strålende helg selv!
roannima Skrevet 22. september 2007 #6 Skrevet 22. september 2007 Hei:) jente her som er veldig interessert i alt som befinner seg mellom himmel og jord...er gravid også,og har prøvd fire forskjellige spådamer her inne. Fikk gutt til svar to ganger,og jente to ganger... Så,med andre ord,50 prosent har jo rett...Hehe. . . . Velger å stole på min egen intuisjon jeg! Som forøvrig er veldig sterk. . . Av og til:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå