*guttemamma* Skrevet 22. september 2007 #1 Skrevet 22. september 2007 Er det noen plaser her i byen de utfører dette? Noen som vet?
velsignet med to Skrevet 22. september 2007 #2 Skrevet 22. september 2007 Husker ikke hva de heter, men de holder til i samme bygget som Sjarmtroll og Coloseum-klinikken. Tror de utfører modningsakupunktur.
Gjest Skrevet 22. september 2007 #3 Skrevet 22. september 2007 Ja det er som MammaKine sier det ligger en klinikk i samme bygget som Sjarmtroll. Akupunktøren heter Bruno Amo og jeg har vært hos han selv pga svangerskapskvalme. Og ble kjempebra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå