Gå til innhold

hei dere. Lurer på om noen tok avføringsmiddel(ikke lakserolje) og fikk rier og fødte kort tid etterpå ??


Maren-mi

Anbefalte innlegg

 

Jeg er 5 dager på overtid, fra termin 17.09, og kjenner ingenting ennda som kan tyde på fødsel. Har imidlertid hatt veldig hard fordøyelse, og ble nå så lei at jeg tok en stor dose (30 ml duphalack) avf.middel, for å få fart i systemet. Og noe er jo kommet ut, men tviler på at alt er det. Men det kommer mye luft da....

 

Har hørt at avf.middel kan hjelpe på det å få i gang fødsel, men tørr ikke ta lakserolje....kan det være noe i dette ? Noen som har erfart det ?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg tok lakserolje 2 dager på overtid m nr.3 noen år siden og fødte den natten!

Men om d var oljen som gjorde eller sex eller om han kanskje sku komme uansett uten alle triksene, det vet jeg selvf ikke.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært plaga med magen i lengre tid, og har etter råd fra jordmor tatt lactulose hver dag i 3 uker - uten at det har ført til noe fødsel. Men det har vel noe med doseringen å gjøre...

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En vennine av meg tok lakserolje som hun fikk av sin apotekermor da hun var en uke på overtid. Fødselen satte igang en liten stund etterpå og hun var fornøyd med det =O) Tror ikke det hjelper med laktulose da det ikke er sterkt nok til å fremprovosere en reaksjon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...