Frk Vims Skrevet 22. september 2007 #1 Skrevet 22. september 2007 Evt. hvordan synes dere det er? Hvor stor stilling? Lurer på om det kunne være fint i forhold til å være litt mer hjemme på ettermiddager/dagtid når de store ungene kommer hjem fra skolen. Eller er det noe jeg tror? (Vet vel at jeg kan ha tendens til å tenke at det jeg ikke har er bedre enn det jeg har i en del situasjoner). Hvordan tjener dere?
Mulle :) Skrevet 22. september 2007 #2 Skrevet 22. september 2007 Jobber 87% det vil si ca 13 nattevakter i mnd. Syntes det er topp hvertfall no som minste er i bhg og eldste på skole/sfo. Blir ikke det stresset rundt middag ol. For den har jeg klar til de kommer hjem. Så har vi resten av ettermiddag kveld til aktiviteter ol. Tjener tja si det.. rundt 140 kr timen pluss tillegg
LilleMalin♀♂♂ Skrevet 22. september 2007 #3 Skrevet 22. september 2007 Jeg har akkurat startet i nattstilling nå. Er sykepleier og jobber 80% natt med full lønn. Jeg jobber gjennomsnittlig nesten 3 netter i uken og det er slitsomt, men allikevel bedre enn jobbe tredelt rundturnus som jeg pleide å gjøre. Jeg får levert veslesnuppa i barnehagen sent og hentet henne tidlig de dagene jeg ikke jobber/sover. Jeg får tid til å vaske hus, lage mat og slappe av på sofaen:) Det passer godt å jobbe netter slik som livet vårt er nå i alle fall.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå