Gå til innhold

Æ e "skaptrønder"


Anbefalte innlegg

Skrevet

Masse Levangsbygg her??

 

Født oppi der jeg,rømte sørover for mange år siden...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

da må du ha dæ tebake hit, fins itj likar plass=0) *ler*

Skrevet

hehehe trur heller jeg blir her jeg er jeg..

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

HI

Skrevet

*gliser* jaggu godt å høre at det er fler enn meg som har rømt fra stedet :)

 

Ganske enig med vår alles "kjære" Dryppert under her,for det er fakrtisk en påkjenning bare å være i Levanger...for ikke å snakke om å faktisk klare å bo der!!! Må si at jeg beundrer nesten de som i det hele tatt holder ut oppi der altså!!! *bøyer meg i støvet*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...