Anonym bruker Skrevet 22. september 2007 #1 Skrevet 22. september 2007 Masse Levangsbygg her?? Født oppi der jeg,rømte sørover for mange år siden...
RundLurt? Skrevet 22. september 2007 #2 Skrevet 22. september 2007 da må du ha dæ tebake hit, fins itj likar plass=0) *ler*
Anonym bruker Skrevet 22. september 2007 #3 Skrevet 22. september 2007 hehehe trur heller jeg blir her jeg er jeg.. HI
gunnelisa*fikk jente 06.01.07* Skrevet 23. september 2007 #4 Skrevet 23. september 2007 *gliser* jaggu godt å høre at det er fler enn meg som har rømt fra stedet Ganske enig med vår alles "kjære" Dryppert under her,for det er fakrtisk en påkjenning bare å være i Levanger...for ikke å snakke om å faktisk klare å bo der!!! Må si at jeg beundrer nesten de som i det hele tatt holder ut oppi der altså!!! *bøyer meg i støvet*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå