Gå til innhold

Er det mange som er over IKM??


Anbefalte innlegg

Skrevet

3 dager over ikm nå, og tr holder seg borte. Testene er negative enda, men har mange symtomer.

 

Er vi mange som er nervøse for hver dotur om det er noe i trusa\på papiret?

 

Er så spennende å høre på alle det har klaffet for denne mnd, og håper så inderlig at jeg også er en av dem!

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er! snart 1 uke over ikm, men ikke sikker på syklusen pga sluttet med pillen i aug. skjer liksom ingenting, bortsett fra stikkinger i magen som har holdt på i over to uker....

Skrevet

Jeg har IKM i dag, men fortsatt ikke tegn til TR. Jeg sluttet også på pillen i august, så er ikke helt sikker på syklusen. Merker derimot et lite trykk i nedre del av magen (der eggstokkene ligger) pluss at jeg er veldig svimmer og kvalm. Får vel ta en test de nærmeste dagene dersom TR ikke dukker opp. Greit å være sikker:)

Skrevet

hei.. er i 2 pp nå! Forrige gang hadde jeg syklus på 28 dager! Hadde regne tmed det nå også, så da hadde jeg ikm på mandag... men tror dere TR har dukket opp da?? Neeii.... jeg tok å testet med i går kveld, men den var negativ, så da er det vell ingen spire der!! Men har hatt masse stikkninger i 2 uker, var en periode jeg tisset HELE tiden og nå er jeg litt rar i rundt halebeinet.. skjønner ingen ting jeg!!

og i dag skal vi ha 10 gjester.. vil jo kose meg da, men veit ikke om jeg tørr drikke noe.. for tenk, tenk hvis jeg var gravid!! Men testene viser jo negativt, så da er det vell bare å nyte litt vin da...

 

Siden testene er negative, så vil jeg jo bare ha TR så jeg kan begynne på min 3 pp... men får vell bare vente...

 

Skrevet

ja, det er akkurat der jeg også kjenner det, pluss av og til på høyre side og andre ganger på venstre.... har også vært svimmel noen ganger, men bare i korte øyeblikk.

Skrevet

Jeg har det akkurat på samme måte. Jeg tror jeg har 28 dager syklus, men da skulle TR dukket opp i dag. Er invitert på fest i kveld, men er usikker på om jeg skal dra eller ikke. Hmmmmmmm!!!! Har også mange symptoner, men det kan jo også være symptomer på at TR er på vei. Ikke vet jeg!!! Har jo leste her inne at mange tester positivt mange dager etter IKM, så da må man kanskje vente??

Skrevet

skjønner hva du mener altså..men jeg syntes du skal dra på festen!! Du kan jo ta et par glass vin??? VI trenger jo ikke akkurat bli snydens i kveld...hehe!!1 Leste akkurat flere innlegg på siden her om alkohol, og folk mener foskjellig hele veien!! Jeg tror jeg skal ta å kose meg litt i kveld jeg da, blir jo bare gal av å vente på TR uansett, så det er kanskje greit å få tankene over på noe annet....

 

 

Skrevet

Jeg er faktisk helt enig og det blir nok fest på meg:) Jeg orker ikke å sitte hjemme fordi det er en mikroskopisk sjanse for at jeg er gravid. Da er det bedre å kose seg med venner og kanskje kose seg litt ekstra mye med samboeren rundt fem på natta, hehe!!

Skrevet

Er en uke etter IKM. Ingen TR og ingen posistiv test.. Venter og venter..

Tester igjen på tirsdag om ikke TR har kommet til da.

 

Lykke til jenter!! ;)

Skrevet

hehe... ja det er sant!!! Håper du får en hyggelig kveld da!! Så snakkes vi:o)

Skrevet

Jepp, lykke til jenter!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

Krysser fingrer og tær for at alle er gravide:)

Skrevet

Jeg var ute i går kveld med kolleger. kom sent pga ekstrem hodepine, og ingen reagerte på at jeg bare drakk cola hele kvelden....

Kan ha det utrolig morsomt uten alkoholen også:)

Normalt pleier jeg ikke å lukte på korken, men liker en fest i ny og ne... men det gikk fint uten karusellbivirkningene også.. Ekstra kjekt dagen derpå men god og ren samvittighet.

 

Men for all del, jenter. Ett glass eller 2 tror jeg ikke kan skade noen!

 

 

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...