Gå til innhold

en flytteprosess er i gang

Anbefalte innlegg

Skrevet

og jeg skulle ønske jeg var et listevesen - Herlighet for et rotet hus vi bor i, en skulle ikke tro det var mulig! Jeg gikk opp på loftet nå, bare for å se om jeg kunne få bårt ned ting som skal på dynga, sånn at vi kan få gjort loftet til det koselige rommet der er... Kjære vene, jeg gikk ned igjen etter en sånn "her står jeg og ser på alt som ligger her og aner ikke hvor jeg skal begynne" pause. Man burde gifte seg med en som ikke likner på seg selv - ialle fall når man er så rotete og lat som jeg er. uff og uff.... men vi har 7 mnd på oss, så det skal nok gå fint. Vi vet i alle fall at vi er treige, så det er greit å begynne i god tid ha ha ha ha ha ha ha.... herlighet for en familie!

Noen som vet om en flokk av hjelpere - JEG VIL HA DEM NÅ! en sånn haug av nisser vettu, de vil jeg ha. for jeg er ganske god til å få ting unna, om noen andre kan gjøre det for meg :-))))))

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Den følelsen der har jeg hatt noen ganger også!

Jeg er ingen listevesen, ei heller en ryddig jomfru, men en ting som funker er å rett og slett begynne i ene enden:-)

Sett deg et mål, og bestem deg for å klare det.

Alt som skal kastes settes i et hjørne og det meste kan som regel gis bort om du ikke kaster det. Det er begrenset hva man kan få brukt.....Og har man ikke brukt en ting siste året, så kvitt deg med det!!! Vær tøff og hard. Ikke myk og nostalgisk:-)

Litt om gangen vil du se at rommet faktisk har et gulv og et par ekstra vegger. Og jeg lover deg, når du kommer dithen, så får du ekstra energi til å gjøre det ferdig:-)

...............sier hun som har en kjeller som skulle vært tatt;-)

Men jeg skal ikke flytte, så jeg er unnskyldt........eh.......hrmpf............ikke sant?

Jeg prøver bare å hjelpe deg skjønner du!

Skrevet

Dritgrei!

Du må bare begynne i en ende. Ikke se på alt som skulle vært gjort- i går eller i fjor. Sett deg delmål og vær stolt av deg selv når du når dem.. Dette greier du, med litt struktur. Lag ei liste og kryss av etterhvert som du har utført oppgaven. Kaste alt det som er brukendes til Fretex- du vet at de kommer og henter store ting. Ellers legger du gamle klær og det du vil i plastposer, merker dem og stabler dem i Fretex hauger eller beholde hauger.

Heia Dritgrei!!!!!!!!!!!!

Skrevet

Nå kjørte dritgreipappan det første lasset med søppel på gjennvinnings-stasjonen! et fiffig sted, jeg liker det godt! snakk om detaljert kildesortering.... men nå kjørte han avgårde med full henger, også fyller vi en til i morgen tenker jeg :-)

Skrevet

HA HA-- HO HEI....

Der gikk jammen meg lass nummer to, og jeg har ommøblert stua...

ha ha ha ha ha ha ha.... this is fun!!!

Skrevet

Det å rydde er jo faktisk den største jobben ved det å flytte. Det er utrolig hvor mye dritt man klarer å stappe i boder og på loftet. Når man så er i gang med rydding, forsvinner det meste til gjenvinningsstasjonen. Med et lass om gangen blir det bra til slutt :-)

Skrevet

Jeg heier og heier!

Høres ut som dere allerede er godt i gang....det er bra :)

Det er det å sette igang som er den største jobben,nå er det bare resten igjen.

Om du trenger trommer og trompet ligger de i gangen etter dagens håndballkamp.....og en kjempesur datter som mener jeg driter meg ut..HAHAHAHA :))

Trommmmmmetrommmme..tuttuttutuuuuuuuut :))))))

Lykke til videre i ryddinga.

Stolt mamma til 2

Skrevet

FLYTTEPROSESS!? Her må jeg ha gått glipp av noe! Ryddingen forstår seg jo; det er alltid noe å rydde - og særlig når man skal ha et lite nurk i huset igjen - men oppklar dette med flyttingen for meg da!

c",)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...