Gå til innhold

Trenger sårt litt hjelp her fra dere......

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann:0)

Nå er det lenge siden jeg har vært her inne,men nå trenger jeg sårt hjelp fra dere:0)

Problemet er at min sønn på 11 måneder har begynt den siste uken å bli totalforandret.Det har ikke vært noen problem med å verken legge ham for kvelden eller nattevåking men nå er det blitt en drastisk forandring og vi som foreldre er ganske bekymret for vår kjære sønn.

På dagen er han også veldig urolig og klamrer seg fast i mamma eller pappa og klarer ikke å leke på egen hånd.....

Det blir bare verre for hver dag som går og vi har vært hos lege,men han klarer ikke å finne ut av det.

Når vi skal legge han virker det som om han er kjempe redd og står og skriker hysterisk i senga.

Jeg så i dag at han begynner på en tann men lurte på om prosessen med å få tenner tar så lang tid?

Han har også astma og tett nese men det har også blitt bedre etter å ha gått på medisiner.

Så det vi lurer på er om det kan være den tannen som er på vei.

Hva tror dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tenkte tenner da jeg leste innlegget ditt. Jenta vår var ganske sur og grinete da hun fikk jeksler. De brukte mye lenger tid på å komme frem enn de andre tennene fordi det er så stor flate. Uff, får håpe det "bare" er tenner da, ikke morro når ungen plutselig blir så forandra. Lykke til da.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...