Gå til innhold

jeg tror vi klarte det!

Anbefalte innlegg

Skrevet

har ikm imorra, men tok en test igar med morgenurin(CBdigital) og den lyste raskt "gravid". har hørt om folk som har fått falske positive CB'er så da tok jeg en vanlig CB noen timer senere og der ble det et kryss...klarer ikke helt å tro på det.hvorfor skel det lissom plutselig gå etter 10mnd.hehe, nå høres jeg jo nesten negativ ut - men tør ikke la meg selv bli altfor glad siden det er før ikm og det kan jo være en såkalt kjemisk graviditet. har vært ute å kjøpt en ny ladning tester så det blir test idag og imorra oxo - det skal visst litt til for å overbevise meg. men når begge de to andre testene ble så fort klare positive 2 dager føe ikm så må det jo være endel hcg i meg,ikke sant?og det er vel positivt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

GRATULERER freckles!! et kryss er et kryss, og en strek en strek!! du er nok gravid:)

Jeg får bare blendahvite tester - er nå 3 dager over ikm.. ennå håp for tr holder seg borte og symptomene er der...

Lykke til med spiren som vokser!

Skrevet

så rart å få gratulasjoner..hehe:)takk takk - jeg føler lissom ikke at jeg er gravid,men vet ikke ossen det føles heller.det her er spennende!

absolutt håp for deg!!!ei venninne fikk ikke pos.tester før nesten en uke over ikm og de var i tillegg veldig svake og nå har hun en herlig liten gutt. så ikke gi opp enda!

Skrevet

Gratulere :)

Krysser fingre for at spiren din henger seg fast i 9 måneder nå :)

Skrevet

Gratulerer!!!! Du er gravid ;)

Kos deg masse med graviditeten din!!

Skrevet

Gratulerer så mye!!!:)

Skrevet

gratulerer så masse :)

Skrevet

GRÆTTIS!!

Skrevet

Gratulerer!!!!!!!!! Du gir oss håp...:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...