kaos83 Skrevet 22. september 2007 #1 Skrevet 22. september 2007 Jeg er så lei meg at jeg bare vil gråte hele tiden, nå plutselig ønsker jeg ikke barn i det hele tatt. Jeg er ikke det minste glad for at det vokser et lite nurk inni meg. jeg er livredd for å få få fødselsdeprisjon denne gangen som sist. Jeg har rett og slett ikke lyst på barn nå eller aldri igjen. har nok med dem jeg har, tenk om jeg ikke klarer å ta meg av alle disse barna.. at ikke alle får nok kjærlighet. Å jeg er så redd for alt mulig. Jeg har ikke lyst å ta abort det har aldri vært et reelt alternativ og før jeg ble gravid tenkte jeg på det som at om jeg skullle blitt gravid nå ville det vært veldig koselig, Nå blei jeg gravid og det var ikke planlagt men skjønner ikke hvorfor jeg er så vannvittig lei meg. jeg vil ikke dette her. I tillegg har jeg verdens svarteste samvittighet fordi jeg ikke er glad. Herregud et barn er en vellsignelse det er jo egentlig helt fantastisk... Jeg håper ikke dette innlregget provoserer noen men jeg måtte bare få det ut. Hva skal jeg gjøre? Alle er så glade, bortsett fra meg...
Mai-prinsesså..termin 26 mai Skrevet 22. september 2007 #2 Skrevet 22. september 2007 heisann.... Stakkar deg da...får helt vondt av deg...Men du!Husk på hvor FANTASTISK det er at du har ei lita spire i megen din...som du kommer til å elske over alt på jord:) Forstår at du sliter etter forrige svangerskap siden di sier du har hatt fødsel-depresjon.. Det kan være ganske alvorlig... Så vet du..at jeg synes du skal ta kontakt med jordmor der du bor....forklar henne hva du føler og få den hjelpen du trenger:) Det kan være godt å få snakke med noen som er innpå dette og som bryr seg... Lykke til-dette går nok kjempe bra. Vi har forresten termin på samme dag..Så HIPP HIPP HURRA for 17 MAI:=) Klem..
strekkmerketrollet Skrevet 22. september 2007 #3 Skrevet 22. september 2007 uff, kjære deg dette hørtes fortvilendes ut. kjærlighet har du nok nok av =) Det tviler jeg ikke på! Hva sier pappa'n til babyn da? Men du? Synes du bør bestille deg en time med jordmor (e.l) for en prat. Det er utrolig hva en slik samtale kan gjøre! Vil ønske deg masse lykke til =)
kaos83 Skrevet 22. september 2007 Forfatter #4 Skrevet 22. september 2007 Heisann ja jeg tror jeg får gjøre det. Pappaen er nok litt fortvilt. Tror han er veldig redd at jeg kommer til å ta abort. Han er veldig glad for at jeg er gravid nemlig. Men hva skal jeg si når jeg bestiller time da? Herregud jeg er såtom akkurat nå at jeg ikke klarer å tenke selv...
Gjest Skrevet 22. september 2007 #5 Skrevet 22. september 2007 Hei kjære deg... Hvis du har hatt fødselsdepresjon tidligere så er det en viss sjangse for at du får det tilbake, desverre... Jeg tror at jo fortere du får hjelp, jo fortere kan dette ordne seg. Ikke gå med dette alene... Kontakt enten din fastlege eller kanskje jordmor, jeg vil tippe at jordmor har vært borti dette noen ganger tidligere(kanskje oftere enn legen din?). Hun vil så gi deg råd om hvordan du takler dette videre. Ellers vil jeg nevne at det er veldig fine folk på "Depresjoner" forumet her på BIM som kanskje kan være til støtte og hjelp oppi det hele... Sender deg en klem )
strekkmerketrollet Skrevet 22. september 2007 #6 Skrevet 22. september 2007 Det er nok bare å si at du trenger noen å prate med Er ganske sikker på at det er nok! kanskje du kan dra dit alene første gang? Åsså kanskje mannen din kan vere med på samtale nr.2? På den måten kanskje han får en god forståelse for hva som skjer med deg? Kan jo hende han også kan få råd fra jordmor ...bare en tanke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå