Gå til innhold

VIlle dere kjøpt gave?(bryllup)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en (får vel si tidligere) venninne som gifter seg idag. Hun var i mitt bryllup for noen år siden, men vi har i tiden i mellom hatt minimalt med kontakt, mest pga at vi har vært i totalt forskjellige stadier i livet. Jeg har fått barn, er gift, hun har vært singel og festet mye og det har derfor bare blitt sånn. Nå vet jeg at hun gifter seg idag, dette er ikke noe hun har fortalt selv, men vi har snakket om det en gang da jeg traff henne, da jeg hadde hørt det av andre Hun har flere ganger latt være å nevne noe da vi har møtt hverandre.Var ikke invitert i utdrikningslaget hennes, og en annen god venninne av meg som var der har helt unnlatt å nevne at hun var der, at det i det hele tatt har vært noe utdrikningslag. Jeg fikk se bilder fra ut.laget på facebook, og visste derfor om det dagen etter. Da jeg spurte hun andre venninnen min om det hadde vært gøy, sa hun bare. Åja, det ja, og så begynte hun å snakke om noe annet, så det var tydelig atr hun ikke ville snakke med meg om det. FØler egentlig at jeg burde kjøpe presang, har kjent henne i mange år, vi har gått i klasse sammen osv. Men samtidig føler jeg at hun ikke engang ville at jeg skulle vite noe om det, og at hun gjerne defor vil føle seg litt dum om hun får gave. Må legge til at jeg ikke engang vet hvilken kirke eller hvilken lokale festene r i, men kan evt få overlevert gaven via felles venninne. Hva villedere gjort?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror nok ikke jeg hadde kjøpt gave, nei...

Skrevet

Hadde gitt gave jeg. Jeg vil heller gi og vaere den som handler "riktig".

Skrevet

Helt klart ikke kjøpt gave. Er jo rimelig tydelig at du skal holdes utenfor, så hvorfor gidde....? Blir bare vanskelig og pinlig for alle om du gjør det...

Skrevet

Jeg hadde kjøpt gave og skrevet et superhjertelig kort.. bare for å være jævlig. Så barnslig er jeg ;)

Skrevet

Kunne ikke vært mer enig med Moraliserende pekefinger!

Skrevet

enig med Moraliserende pekefinger, jeg også gitt;o)

Skrevet

Hadde nok kjøpt en gave jeg og.. Enig med Moraliserende pekefinger her

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...