lilja70 Skrevet 22. september 2007 #1 Skrevet 22. september 2007 -er jeg fjortismamma. -Så det blir vel ikke så mye bål i hagen her, nei. -Men kake!!! -Det skal vi se å få ordnet. -Og riskrem. -Og hjemmelaga is. -Og hjemmelaga karamellpudding. -Og ... har glemt å spørre hva han vil ha til middag. Ingen middag, ingen dessert. -Og dessert var tilsynelatende høyt på ønskelista;-D
Gjest -<<- Skrevet 22. september 2007 #2 Skrevet 22. september 2007 Gratulerer med fjortis. Det høres ut som han har godt matvett - det ligger nok i oppdragelsen.
Lilly 79 Skrevet 22. september 2007 #3 Skrevet 22. september 2007 Gratulerer med tittelen fjortismamma! Jeg IKKE misunnelig, er glad jeg har litajente i 4 år til:-) (På seg selv kjenner man andre, jeg var IKKE en enkel tenåring, hehe) Men klart man er stolt når unga vokser til!:-) :-) Klem til deg, liljamor!
lilja70 Skrevet 22. september 2007 Forfatter #4 Skrevet 22. september 2007 Jepp, det ligger i oppdragelsen;-) -Skikkelig pappa-gutt er han det;-DDD Spesielt når det gjelder mormorens hjemmelagde is. Skikkelig veien til mannens hjerte. Takk, forresten;-)
lilja70 Skrevet 22. september 2007 Forfatter #5 Skrevet 22. september 2007 For øvrig superkjekt å ha både fjortis, liten knott og lita knætte;-) -Jeg var heller ingen enkel tenåring, men innbiller meg at det er andre i søskenflokken som kommer til å gi oss grå hår. Denne er ikke så glad i oppmerksomhet, så han holder gjerne en lav profil. Dessuten vokser han så fort, at det er bare såvidt han klarer å holde tritt med seg selv, mesteparten av energien går med til å fylle på med drivstoff.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå