Princen min Skrevet 22. september 2007 #1 Skrevet 22. september 2007 Er d noen som røyker i svangerskapet her inne? Jeg gjør d,men får dårlig sammvittighet for hver røyk jeg tar,men lå på 20-25 røyk om dagen,så har klart å gå ned til 8 om dagen da..... Er jammen forskjell på legene m d også,han ene e var hos sa at vist e ikke røykt mer en 10 0m dagen var d ikke farlig.og di andre sier noe annet,men di sier jeg har vært flink som ikke røyker mer nå,og at di skynner at d er vanskelig å slutte helt.....
Athina' Skrevet 22. september 2007 #2 Skrevet 22. september 2007 Fikk samme beskjeden som du, og har også dårlig samvittighet for hver røyk. Jm så til meg forrige uke at jeg skal ikke lekse deg, du er voksen og vet hva alt innebærer så vi lar det være med det :-) Men det er vanskelig å slutte, og vi kommer til å få fullt av pepper av mange nå. Men jeg er snart 37 år, så pepper biter ikke på meg, ergo signerer jeg med nick :-)
Labambie Skrevet 22. september 2007 #3 Skrevet 22. september 2007 Jeg må nok kaste meg på denne jeg... Jeg har trappet ned fra 20 om dagen til 7-8,og er veldig stolt av meg. Jeg har dårlig samvittighet for hver røyk,men prøver samtidig være stolt av at jeg faktisk klarer trappe ned. Jeg har faktisk ikke fått noe pepper av lege eller jm.. De sier (begge to) at så lenge jeg ikke røyker mer enn det jeg gjør,så er det bra! Skulle gjerne ha sluttet helt,men det klarer jeg neppe. Vi får støtte hverandre og være stolt av de røykene vi IKKE tar! :)
*Vetlis* Skrevet 22. september 2007 #4 Skrevet 22. september 2007 Ja, ja så blir det nok en del kjefte innlegg på denne her hehe! Lykke til jenter ;-) Bedre å trappe ned enn og ikke gjøre noenting med det!
gep68 har fått jenta:-) Skrevet 22. september 2007 #5 Skrevet 22. september 2007 Må nok henge meg på her jeg også:-( Dette er mitt 4 svangerskap og har ikke klart å slutte i noen,men har trappa kraftig ned da. Har dårlig samvitighet hver gang jeg tar meg en. Det er på en måte godt å se at det ikke er bare jeg som ikke har klart å slutte helt.
Anonym bruker Skrevet 22. september 2007 #6 Skrevet 22. september 2007 Heisann... Her kommer synspunkt fra en ikke røyker... KJEMPEFLOTT at dere tar hensyn å trapper ned, Dere gjør jo deres beste, og det er flott. Går sikkert bare bra med barna fordet om dere røyker. Tenk før i tiden da det ikke var så mye opplysninger fundt røyking og graviditet. Da røyka alle med kul på magen, men de født jo friske barn fordet. Men det verste jeg ser er foreldre som sitter å røyker i bilen sammen med barn eller sitter inne i husene å føyker med barn rundt seg. Det får ann å gå ut.....
Princen min Skrevet 22. september 2007 Forfatter #7 Skrevet 22. september 2007 Der er jeg enig... Di viste ingenting før når d gjaldt røyking og alkohol.. Så jeg syns vi er flinke jeg,som hvertfall har trappa ned mye,godt d ikke var bare meg her inne :-)....
Anonym bruker Skrevet 22. september 2007 #8 Skrevet 22. september 2007 Dere sier dere får dårlig samvittighet, virker jo ikke som dere eier samvittighet da, jeg røyka 20 om dagen og slutta tvert, alle kan klare det uansett! dere er bare for svake og tror dere ikke klarer det. Men dere får blåse masse røyk i trynet på bebisen når den kommer ut og, sånn at den får nok i seg den og lissom.. Skjerp dere!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå