Sara Rompompei Skrevet 22. september 2007 #1 Skrevet 22. september 2007 Flytt ALDRI i nærheten av en brannstasjon! Åh? Hvorfor ikke det tenker du sikkert nå... Jeg trenger vel egentlig bare si følgende: ÅPEN BRANNSTASJON KJEMPEMORO! Hahaha NOT Ca 20 min etter at jeg hadde lagt lillegullet mitt ute for formiddagshvilen startet de. Juhuuu. Her kjører de forbi med fulle sirener i skytteltrafikk. Har nå holdt på siden omtrent 10. Nå er det rett før jeg legger meg bak søppelstativet med hagla her! Grrrrrr Og hvis du lurer på hvordan det gikk med sovinga til knærten? Jodda, han sov vel omtrent de 20 minuttene.... skulle ha sovet 2 timer! Hilsen en gggggggggrrrrrrrrrrrrrrrim
ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 22. september 2007 #2 Skrevet 22. september 2007 Hehehe Det er herved notert! Skjønner at det er irriterende, ja! Men på den annen side; dere ligger rimelig godt an ved en evnt brann i heimen, da!
Diva Muffin Skrevet 22. september 2007 #3 Skrevet 22. september 2007 Haha! Da jeg bodde i Oslo bodde jeg like ved hovedbrannstasjonen, samt at en del andre utrykninger kjørte opp Akersgata/Ullevålsveien eller Pilestredet/ring 1. Og i tillegg var jeg så heldig å bo midt mellom to kirker! God nattesøvn ble etterhvert noe jeg såvidt husket hva var, men man lærer seg å leve med det meste...
Mockanin Skrevet 22. september 2007 #4 Skrevet 22. september 2007 Ups, det skal jeg huske. For 15/16 år siden bodde jeg på hybel rett ved brannstasjonen i Bodø. ALDRI hørte jeg en sirene fra brannstasjonen.. Så flyttet jeg til Stovner i Oslo og ble omentrendt nervevrak etter en mnd. Hørte sirener støtt. Våkna til og med om natta av dem. Bodde ikke så langt fra både politi og brannstasjon.. Nå har jeg heldigvis vendt meg til sirenene så jeg legger ikke så godt merke til dem lengre. Men så bor jeg heller ikke på Stovner lengre heller da..
børdi Skrevet 22. september 2007 #5 Skrevet 22. september 2007 Det er notert,,, takk for tipset;-) hehe,, må le og av beskrivelsen din,, men forstår irritasjonen ja,,,
mizz25 Skrevet 22. september 2007 #6 Skrevet 22. september 2007 Glad æ bor på alstad å ikke i byen ;p... For vet at det ska vær åpen brannstasjon i bodø i dag Hadde sikkert neppe blitt happy sjøl
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå