Attpåklatten :-)™ Skrevet 22. september 2007 #1 Skrevet 22. september 2007 og askespredning ute på havet........ Søster ønsket å få spredd den tre steder, og vi oppfyller hennes ønske:-) Tror hun forsto at dette kunne være noe som også gjorde oss godt....gjøre det på hennes eget vis. Mamma og pappa var ikke med til Hellas i sommer, og gruer seg nok fryktelig, samtidig vet jeg at det også kommer til å være godt for dem å gjøre det..... De sliter veldig med sorgen sin, vanskelig å ta farvel med barnet sitt.... Idag er det også nøyaktig 2 år siden barnet til venninnen min druknet........det føles som i går..... Vi skal feire dem begge i morgen, på havet, med nystekte boller og kakao - det tror jeg de ville likt:-)
Gjest Skrevet 22. september 2007 #2 Skrevet 22. september 2007 stor klem til deg:) Skjønner jo foreldrene dine fryktelig godt.....er jo ikke slik det skal være.....man skal ikke begrave sine egne barn, men omvendt.
ketosina Skrevet 22. september 2007 #3 Skrevet 22. september 2007 uff. håper alt dette går fint for dere, at dere får en fin minnestund.
Gjest Skrevet 22. september 2007 #4 Skrevet 22. september 2007 ønsker dere masse lykketil .. og sender varme tanker :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå