Anonym bruker Skrevet 22. september 2007 #1 Skrevet 22. september 2007 ligger på siden i soffan nå...så plutsli kjentes en krafti dunk nederst på siden av magen...håper det var ett spark er litt bekymret for den lille:( for størrelsen på livmora var ikke etter målene så jordmor mente jeg ikke var så langt påvei...men jeg har datoene for alt når det skjedde...
Anonym bruker Skrevet 22. september 2007 #3 Skrevet 22. september 2007 Heisann. Jeg er i uke 15 og kjenner mye liv i magen. men det er ikke hver dag, men når han først slår til kjennes det ut som han hopper trampoline der inne... Gleder meg til at det kan kjennes utvendig.....har tre stykker som også lengter til å kjenne det lille livet inni magen min. Har du fårr innkallelse til UL? Jeg har ikke hørt noe. Men har allerde vært tre ganger. Sist mandag var jeg siste gang. Men ser frem til den ordinære UL
Anonym bruker Skrevet 22. september 2007 #4 Skrevet 22. september 2007 ja jeg skal dit 18 okt håper alt er bra...ble bekymret etter jeg har vært til jordmor..
snø* Skrevet 22. september 2007 #5 Skrevet 22. september 2007 Hei! Du må ikkje være bekymra! Er i dag 19+2 og har ei stund tenkt akkurat slik som du! Var med jordmor for ei uke sidan og ho sa at det er helt vanlig og at det var berre å vente! Dei siste to dagane har det vært liv i leiren! På ultralyd viste det seg at morkaka mi ligg framme på magen og fungerer som en støtdempar! Kanskje er det det samme med deg? Lykke til!
Anonym bruker Skrevet 22. september 2007 #6 Skrevet 22. september 2007 det kan hende ...fant ikke hjertelyd så...mente jeg skulle vært satt tilbake 2 uker... :/ men det stemmer ikke etter mine beregninger...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå