martine68 Skrevet 22. september 2007 #1 Skrevet 22. september 2007 Hei på dere alle mine venner. Her i martine-hjemmet er det en spennende ventetid. Jeg har tidenes temp denne mnd. I dag er jeg på dag 12 dpo og tempen er stabil og fin. Jeg er i drømmeland og tenker gravidetanker og sliter med å holde føttene på bakken. Vet at jeg blir skuffet hvis tempen synker, men klarer ikke å la være å drømme. Håper jo av hele mitt hjerte at pergoen har gjort jobben sin. På mandag har jeg ikm og tiden fram til da er uutholdelig lang. Legger ved temp-charten min så dere kan se hvorfor jeg positiv denne gangen. http://www.fertilityfriend.com/home/16a6c3 Ha en fin helg jenter. Mange klemmer fra
Gjest Skrevet 22. september 2007 #2 Skrevet 22. september 2007 Du har ett strålende tempkart martine Det blir vanvittig spennende å følge med på deg nå! Håper pergoen har gjort susen for deg XXX Stor klem
skifer Skrevet 22. september 2007 #3 Skrevet 22. september 2007 Følger med deg med stoooor spenning:) Klem klem Skifer
♥♥Vilsågjerne♥♥ Skrevet 22. september 2007 #4 Skrevet 22. september 2007 Jeg håper virkelig for deg martine ) God klem!
optimist.. Skrevet 22. september 2007 #5 Skrevet 22. september 2007 Hei på deg,Martine:)) Dette høres jo kjempespennende ut da!! Jeg har også tatt Pergo denne mnd og håper at vi begge skal bli gravide denne gangen!! Når skal du teste da? Klemmer fra
Agne Skrevet 23. september 2007 #6 Skrevet 23. september 2007 Jeg har ikke satt meg inn i tempingens verden, men såpass forstår jeg at du er inne i en spennende fase. Lykke til!!
martine68 Skrevet 23. september 2007 Forfatter #7 Skrevet 23. september 2007 Takk for lykkeønskninger alle sammen, men hvis dere klikker på linken idag står det ikke så bra til lenger. Tante er på vei for å si det sånn. Regner med at den kommer imorgen. Møkk og møkk, skjønner ikke hva vi gjør feil jeg. klem fra
jenkas69 Skrevet 24. september 2007 #8 Skrevet 24. september 2007 Æsj og huff martine. Det var leit. Har du fått mensen i dag? I så fall ligger vi ganske likt i løypa. Jeg tenker også av og til på om jeg gjør noe feil, men søren heller da... Vi gjør nå så godt vi kan! Får bare prøve å holde motet oppe, ikke gi opp! Stor trøsteklem til deg. Og lykke til med neste pp! Jeg heier på deg:)
månejenta Skrevet 24. september 2007 #9 Skrevet 24. september 2007 Hei martine. Så spennende å høre. Jeg krysser fingrer og tær for at du skal lykkes denne gangen
martine68 Skrevet 24. september 2007 Forfatter #10 Skrevet 24. september 2007 Da har nok tanta landet ja. Har ganske vondt i magen så det tar nok en dag eller to før jeg er i form igjen. Vi får håpe pausemåneden etter pergo er det som skal til. Tusen takk for trøstende ord og støtte underveis. Mange klemmer fra
Beth Skrevet 24. september 2007 #11 Skrevet 24. september 2007 Så leit, Martine! Eg håpa på dine vegne (det gjer eg alltid). Kom akkurat heim og er trøtt og sliten, så det er snart sengetid. Ville berre sende deg nokre gode tankar. Så får vi prøve igjen, begge to. Klem frå
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå