Gå til innhold

Stakkars jente. For en historie =(


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

stakkars liten :o(

uff...fikk helt vondt i maven jeg !

Skrevet

fy fy fy faen!!! nå koker det over her altså... at det går an å finne på noe sånt? uten tillatelse fra familien? men syke voksne mennesker som ønsker å dø selv, de skal ikke få hjelp til å dø. og så skal de bare bestemme at en jente på 3 år som har gode sjanser skal dø uten engang å diskutere det med familien hennes???? sykt.

Skrevet

herlighet at det går an............

kjenner jeg får magevondt her-:-(

Skrevet

Huff, stakkars lita :(

Fikk skikklig vondt inni meg nå :(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...