Gjest Skrevet 22. september 2007 #1 Skrevet 22. september 2007 http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=167067 Tenk å ha opplevd så mye tragisk, og så bare være 3 år...
Torpekjærringa Skrevet 22. september 2007 #2 Skrevet 22. september 2007 stakkars liten ( uff...fikk helt vondt i maven jeg !
Gjest Skrevet 22. september 2007 #3 Skrevet 22. september 2007 fy fy fy faen!!! nå koker det over her altså... at det går an å finne på noe sånt? uten tillatelse fra familien? men syke voksne mennesker som ønsker å dø selv, de skal ikke få hjelp til å dø. og så skal de bare bestemme at en jente på 3 år som har gode sjanser skal dø uten engang å diskutere det med familien hennes???? sykt.
børdi Skrevet 22. september 2007 #6 Skrevet 22. september 2007 herlighet at det går an............ kjenner jeg får magevondt her-:-(
snuppelure 74 Skrevet 22. september 2007 #8 Skrevet 22. september 2007 Huff, stakkars lita Fikk skikklig vondt inni meg nå
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå