Nit@™ Skrevet 22. september 2007 #1 Skrevet 22. september 2007 Jeg har klart og få alle linjene øvers på en linje øverst, før hadde jeg tre... Hvordan får jeg det tilbake? Vet det egentlig er lett å fikse, men husker jeg hvordan... Nope..
Tally Skrevet 22. september 2007 #2 Skrevet 22. september 2007 Mulig at det er dette du leter etter: View, toolbars og så haker du av det du mangler...?
Nit@™ Skrevet 22. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 22. september 2007 Nei, det er ikke den. Alle linjene er der, men de har krøpet sammen i en linje øverst i stede for 3 som det var før. Før hadde jeg en linje for adresse, en for koblinger og en verktøylinje, nå er alt på en linje, krympa sammen.. Det er en lett måte å fikse det på mener jeg, men jeg husker bare ikke hvordan! Uff, å være så glemsk
Nit@™ Skrevet 22. september 2007 Forfatter #4 Skrevet 22. september 2007 Fikk det til ) Var bare å gå på vis, og fjerne haken for full skjerm!! Hi hi. Kom på at det hadde noe med skjermen å gjøre, og plutselig slo noen på lyste gitt ;o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå