Anonym bruker Skrevet 22. september 2007 #1 Skrevet 22. september 2007 Åssen jobb har du'a? Jobber vel på et offentlig kontor du vel? For der er dem så A4 å firekanta som det går ann.......Eller er du en som ikke kan jobbe fordi du ikke skjønner en dritt, men later som at du sitter på jobb, mens du i virkeligheten sitter ensom, å forlatt i en grå og trist leilighet, å surner..........Mens du hakker på alt og alle forid du føler deg så ensom....... Nytter ikke å komme med noe svar, for samme hva du sier kan du ikke bevise en dritt...... Du er nemlig avslørt!!!!!!
Anonym bruker Skrevet 22. september 2007 #2 Skrevet 22. september 2007 På seg selv kjenner man andre, eller tror man kjenner andre. Hvem var det nå egentlig som begynte å hakke på alle andre ved å kritisere om surifng på BIM. Gjør man det i arbeidstiden er det feil, gjør man det på fritiden er man trygdesnylter fordi man ikke jobber fra 8 -16 hver dag. Jeg håper du skriver slike usaklige innlegg utelukkende for å provosere, for det klarer du med glans - hm trodde ikke jeg skulle få noe positivt å si om deg
Anonym bruker Skrevet 22. september 2007 #3 Skrevet 22. september 2007 du har vel misforstått vel!!!!!! Jeg har ikke sagt noe om at du er trygdesnylter vel...... det har du sjøl kommet fram til Hahaha
Anonym bruker Skrevet 22. september 2007 #4 Skrevet 22. september 2007 Har du ikke noe mere saklig å komme med?
Anonym bruker Skrevet 22. september 2007 #6 Skrevet 22. september 2007 Ja, det lurer jeg å på........
Anonym bruker Skrevet 22. september 2007 #7 Skrevet 22. september 2007 Saklig er når man diskuterer for og i mot. Usaklig er når man kaster dritt om den man diskuterer mot. Videre blir ting ganske usaklig når man skriver støtteinlegg til seg selv. Grunnen til at jeg ser at det er deg, er fordi det er ganske få her inne på disse sidene som gjør feil når det gjelder bindeord som å og og. Dette gjør du konsekvent feil.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå