Gå til innhold

jeg bare lurer noen ganger........

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg er 31+4 i dag og fikk vite sist jeg var på ul at babyen var ca 2,100 nå. mange ganger lurer jeg veldig. for noen gravide prater om spark i magen som om det skulle være reine tivoliet der inne.

hos meg selv da, så er det jo bevegelser stort sett hele tiden, alt fra svake dult, til snurring der jeg kjenner store deler av kroppen, strekk der det kjennes ut som at babyen strekker seg etter en god søvn, og stepping der det virker som om babyen danser med armene i været.

men vennina mi foreksempel snakker om det som om det skulle være superman som var inne i hennes mage.

men babyen er ikke så stor at det skal være vondt å ubehaglig når den beveger seg. for mange snakker som om at det er så vondt for den spenner i mage innvolla o.s.v. jeg synes ikke det er vondt, mere heller ubehagelig siden det begynner å bli liten plass og magen er stor og merkelig å kjenne så mye forskjellige bevegelser inne i magen å vite at det er ett lite menneske.

opplevelser er vel kansje veldig forskjellig. og babyene er forskjellige.

hvordan opplever dere det? ble litt rotete innlegg, men håper dere forstår hva jeg mener å spørr om. :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

opplever det litt på samme måte som deg! Spesielt når lille baby strekker seg, så kjennes det ut som om han/hun prøver å komme seg ut gjennom magen! hehe

Noen ganger beveger ungen seg så mye at om jeg sitter stille, så kan det hende at jeg faktisk "beveger" meg uten at jeg gjør noe. Magen danser;)

Vondt er det ikke, men ubehagelig fordi magen tøyes ikke til det uendelige heller

Skrevet

Har jeg også tenkt litt på. Hos meg har det aldri vært hverken vondt eller ubegahelig. Så det er nok hverken en bokser eller fotballspiller, kanskje en musiker? :)

Skrevet

he he!!! gøy å få en musikker i familien da!! :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...