Gå til innhold

Halebensbrudd ved fødsel?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har opplevd dette? Det skjedde meg ved forrige fødsel, men har ikke hørt om så mange andre.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg opplevde,det var ikke vondt da det skjedde,men ødela mye etterpå,kunne ikke sitte og det var vondt og ømt lenge,så det ble en dårlig start på å bli mamma,fikk ikke kost meg slik jeg ville,det var tungvindt når jeg ikke kunne sitte.

 

Har hørt mange som har jort det.

Skrevet

Må si meg enig med baby i vinter *prins*.....

Det skjedde med meg, og jeg sitter her enda akkurat en mnd siden fødsel i dag og har fremdeles vondt=( Det ødelegger utrolig mye!

Bare håper det forsvinner snart=)

Skrevet

Dette har jeg ikke hørt om!!

 

AU!! Jeg har knekt halebeinet 2 ganger i mitt liv og håper inderlig jeg slipper en gang til.. Det var smertefullt i mange år den gangen

 

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...