mamma_74 Skrevet 22. september 2007 #1 Skrevet 22. september 2007 Noen som har opplevd dette? Det skjedde meg ved forrige fødsel, men har ikke hørt om så mange andre.
Storebror & Lillesøster Skrevet 22. september 2007 #4 Skrevet 22. september 2007 Jeg opplevde,det var ikke vondt da det skjedde,men ødela mye etterpå,kunne ikke sitte og det var vondt og ømt lenge,så det ble en dårlig start på å bli mamma,fikk ikke kost meg slik jeg ville,det var tungvindt når jeg ikke kunne sitte. Har hørt mange som har jort det.
♥Love is in the aiR♥ Skrevet 22. september 2007 #5 Skrevet 22. september 2007 Må si meg enig med baby i vinter *prins*..... Det skjedde med meg, og jeg sitter her enda akkurat en mnd siden fødsel i dag og har fremdeles vondt=( Det ødelegger utrolig mye! Bare håper det forsvinner snart=)
Galskapens overhode Skrevet 22. september 2007 #6 Skrevet 22. september 2007 Dette har jeg ikke hørt om!! AU!! Jeg har knekt halebeinet 2 ganger i mitt liv og håper inderlig jeg slipper en gang til.. Det var smertefullt i mange år den gangen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå