Gå til innhold

Dere med emmaljunga scooter...

Fantasiløs m/ 2 vakre gutter

Anbefalte innlegg

Skrevet

åssen pose har dere i den?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kjøpte pose i samme farge som vognen, kan bruke denne som sittunderlag også. Når det blir kaldere i været hiver jeg oppi lammeskinnsposen. Kjøpte også fottrekk i samme farge som vognen som jeg kan bruke.

Skrevet

Kjøpte du den allround posen? Er den ikke varm nok til å bruke på vinteren?

Skrevet

Jeg har ikke mmaljunga vogn da..men i vogna te snupp har jeg en pose som fulgte med kombi vognen, den har hull for 5-punkts sele og fungerte kjempefint i fjor og året før så vil fortsette å bruke den

Skrevet

Kjøpe den allround posen ja :) kan nok være at denn holder, men jeg har lammeskinnspose til kombivogna så da kan jeg velge ;)

Skrevet

Okei =)

Mye kosta den? Har lammeskinnspose jeg også, men synes det blir så trangt ved hodet.. Den er så langhåret..

Gjest BigMama og februargutta
Skrevet

har lang ticket to heaven pose 115cm, den er super i varm og lett og god plass ;) anbefalles i scooteren..kostet 1000kr er dunpose :)

fås kjøpt her www.babyplaneten.no

Skrevet

Posen kostet 549,- og fottrekket kostet 349,-

Jeg synes det er stilig med pose som matcher vogna da!! :)

Skrevet

jeg har en vanlig dunpose oppi....prøvde voksiposen...no chance in hell...det ble mektig trangt, så jeg solgte dneog kjøpte dunpose....har en sånn...hva heter den...husker ikke...noe med tysk navn tror jeg...den som ALLE snakker om=) men har også en ullpose...tenkte å ta deni bruk nå i stedet for dunposen siden det enda er varmt til dunposen...

Skrevet

Odenwalder?? Var det den du tenkte på?

Den vet jeg passer i vognen. Har sett flere ha den oppi

Skrevet

Vi kommer til å bruke Odenwalder lammy xl posen oppi

Skrevet

ja den ja! med den bamsen inni=)

bruker den nå...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...