Anonym bruker Skrevet 22. september 2007 #1 Skrevet 22. september 2007 Noen som har prøvd disse på seg selv? Etter at de er våte altså? Det har nemlig jeg! Auuu sier jeg bare, og bruker ikke de på gullet lengre!
Gjest Skrevet 22. september 2007 #2 Skrevet 22. september 2007 Å? Har prøvd de jeg også, men syns nå ikke de var vonde da. Er vel rent papir de er laget av vel? Skal vel ikke være noe som svir der da? Jaja jeg får ikke vondt av de, å det rekner jeg ikke med vesla gjør heller, hun hadde vel gitt beskjed på sin måte da tenker jeg =)
Anonym bruker Skrevet 22. september 2007 #3 Skrevet 22. september 2007 Svir ikke, men det er som å tørke seg med sandpapir syns nå jeg.
Gjest Skrevet 22. september 2007 #4 Skrevet 22. september 2007 Ja, de tørrklutene der er ikke noe særlig. Jeg bruker noen som heter Tork Wash cloth, soft. Disse er veldig myke og fine. Bruker dem i barnehager og på sykehus også. Superfornøyd.
Sunniva- og Majamamma Skrevet 22. september 2007 #5 Skrevet 22. september 2007 Bruker de ikke i rumpa på ungene, men de er FANTASTISKE til å pusse vinduer og vaske doring og kanten på do med :-) Loer ingenting, går ikke i oppløsning når man vasker dosetet og kan kastes i biologisk avfall etterpå. Har tipset mange om det, så nå går hele familien min og handler Liberokluter, he he.
Tingelingelate med to tomater Skrevet 22. september 2007 #6 Skrevet 22. september 2007 Ja de er ikke noe behagelige. Er så stive og ekle. Kan anbefale Mesoft sine kompresser til bleievask. De er kjempemyke og deilige. Har de under vann og vips har vi våtservietter. Har brukt dem fra nyfødt til mini som er 2,5 år. Det er pakker med 100 stk i og kjøpes på apoteket for under 30 kr:-) Kjempefine til å vaske ansikt og hender med også:-)
Anonym bruker Skrevet 22. september 2007 #7 Skrevet 22. september 2007 Takk for tips! Det blir litt mye vask av kluter nå, vil ikke bruke for mye våtservietter heller. HI
Gjest Ut på tur Skrevet 22. september 2007 #8 Skrevet 22. september 2007 vi bruker også kompres fra apoteket. fungerer supert.
JuleMette-OverBekkenEtterGrøt Skrevet 22. september 2007 #9 Skrevet 22. september 2007 Sunniva og Majamamma: det skal jeg sjekke ut:) Har ikke kjøpt slike til babyen ettersom jeg ikke ser poenget med dem, men jeg vil gi dem en sjanse til vindusvask, for jeg er villig til å forsøke alt som kan forenkle den jobben der.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå