Phantom´ Skrevet 22. september 2007 #1 Skrevet 22. september 2007 Måtte resten av svangerskapet gå unna i samme tempo. Gleder meg stort til nytt lite nurk til våren!
Hege & lille Hannah <3 Skrevet 22. september 2007 #2 Skrevet 22. september 2007 Velkommen hit Jeg synes tiden går fortere nå enn noengang, og gleder meg kjempemasse Lykke til! =)
Mumiluvu Skrevet 22. september 2007 #3 Skrevet 22. september 2007 Velkommen skal du være=) lykke til videre
Phantom´ Skrevet 22. september 2007 Forfatter #4 Skrevet 22. september 2007 Takk for det. Sitter her kvalm og uggen, men nåper tiden på 2. tri skal bli litt mindre guffen enn første del. har vært kvalm siden 5+0 så jeg er klar for litt mer normal tilværelse. var ikke så dårlig med de to andre, så kanksje dette er en annen sort? Blir spennende med UL om noen uker i alle fall. Lykke til til dere andre rugende også.
Lillegull2008&2010 Skrevet 22. september 2007 #5 Skrevet 22. september 2007 ja vips sa det hos meg også, gratulerer! Synes det går ganske fort her inne også! Er 20+3 idag og synes jeg akkurat kom inn på 2 trimester Man sier jo 2 trimester skal være det mest behagelige så det er bare å håpe på bedre tider hvis du har slitt med kvalme..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå