Hege & lille Hannah <3 Skrevet 22. september 2007 #1 Skrevet 22. september 2007 Er bra sekker på at det er ei tulle som bor i magen min. Har tenk masse, MASSE på jentenavn, men klarer lissom ikke helt å finne et jeg liker 100%. Selv heter jeg Hege Therese, og har kunnet tenkt meg å prøve å bruke et navn med Therese i, men det er ikke noe must. Blir det gutt har jeg null problemer, men siden jeg føler med såå sikker på jente, er det greit å ha noen navn for hånden:) Vet det finnes egen navnedebatt, men det er så lite aktivitet der:/ Takker for alle svar
Sunniva78 har to små Skrevet 22. september 2007 #2 Skrevet 22. september 2007 Hehe, det har vært omvendt med oss, vi har maaange jentenavn "på lager", mens guttenavn har vært vanskeligere... Og hva ligger i magen min? Jo, en gutt:-) Kan gi deg noen forslag jeg: - Live - Ane - Tale - Una - Sofie - Vilma - Tuva - Mathilde - Synne Flere av disse kan jo kombineres med Therese, f.eks Ane Therese?? Lykke til i jakten på det perfekte navnet!!!
Phantom´ Skrevet 22. september 2007 #3 Skrevet 22. september 2007 Her er det motsatt. Har 2 gutter fra før, og har dermed brukt opp de fineste guttenavna. Jenta har vi hatt klar hver gang, men ligger der fortsatt ubrukt (kanske denne gangen???)
Lillegull2008&2010 Skrevet 22. september 2007 #4 Skrevet 22. september 2007 Sanna er så nydelig, men jeg har gutt i magen jeg (og vi finner INGEN navn ;p) vet ikke helt om det passer til terese, men forslag er det iallefall Lone Oda
Anette med nr 3 i magen Skrevet 22. september 2007 #5 Skrevet 22. september 2007 Amalie det skal vi ha til vår om det ikke blir gutt da
April76 er på overtid! Skrevet 22. september 2007 #6 Skrevet 22. september 2007 Hva med Line Therese? Lykke til med navnevalget
Anonym bruker Skrevet 22. september 2007 #8 Skrevet 22. september 2007 Hva med Ovidie eller Otelie!? Uvanlige, men fantastiske navn
Anonym bruker Skrevet 23. september 2007 #10 Skrevet 23. september 2007 Du skriver at du takker for alle svar, så gjør det da... Kjedelig å gi tilbakemelding på slike innlegg når det ikke er noen som helst respons tilbake. Håper du finner noen fine alternativer her:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå