Gå til innhold

Da står vogna i stua:D:D


Anbefalte innlegg

Skrevet

Endelig har jeg fått vogna, Brio Happy i rødt, er kjempe fornøyd!

 

Betalte 3500kr i sverige:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Grattis med det, er så stas når vogna står der og lyyyyser og bare venter på bebis som snart kommer :o)

Skrevet

hehe blir jo nesten enda litt mer utålmodig;) Trodde jeg måtte bestille den, men så hadde de fargen jeg ville ha inne så da tok jeg den likegreit med meg;)

Skrevet

ÅÅHH..... Er såååå misunnelig på dere som har vogna i hus... Jeg får ikke lov av min mamma....overtro... :(

Så vår vogn står i butikken og sambo skal hente den mens vi er på sykehuset....

 

 

Skrevet

uffe det var kjedelig!! Hehe søstra til veninna mi kjøpte heller ikke sin før hun var 7mnd. på vei, overtro der også! Jeg har bare venta fordi NOE må jeg jo kjøpe den siste tiden også;)

 

Seng, stellebord og skap har stått klart i soverommet i 3 mnd! hehe

 

Student, så må dele opp utgiftene litt:)

Skrevet

Bra pris!!!

 

Har også vogn i stua - som det mest naturlige stuemøbelet som finnes! He he... kommer nok til å ta seg enda bedre ut ute på veien, men jeg får meg ikke til å prøve den ute når babyen fortsatt er inne i magen..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...