*1+1=2 små* Skrevet 22. september 2007 #1 Skrevet 22. september 2007 Endelig har jeg fått vogna, Brio Happy i rødt, er kjempe fornøyd! Betalte 3500kr i sverige:)
Tussa og Sofie Skrevet 22. september 2007 #2 Skrevet 22. september 2007 Grattis med det, er så stas når vogna står der og lyyyyser og bare venter på bebis som snart kommer )
*1+1=2 små* Skrevet 22. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 22. september 2007 hehe blir jo nesten enda litt mer utålmodig;) Trodde jeg måtte bestille den, men så hadde de fargen jeg ville ha inne så da tok jeg den likegreit med meg;)
Påtjukka og Tobias Skrevet 22. september 2007 #4 Skrevet 22. september 2007 ÅÅHH..... Er såååå misunnelig på dere som har vogna i hus... Jeg får ikke lov av min mamma....overtro... Så vår vogn står i butikken og sambo skal hente den mens vi er på sykehuset....
*1+1=2 små* Skrevet 22. september 2007 Forfatter #5 Skrevet 22. september 2007 uffe det var kjedelig!! Hehe søstra til veninna mi kjøpte heller ikke sin før hun var 7mnd. på vei, overtro der også! Jeg har bare venta fordi NOE må jeg jo kjøpe den siste tiden også Seng, stellebord og skap har stått klart i soverommet i 3 mnd! hehe Student, så må dele opp utgiftene litt:)
betty74 Skrevet 22. september 2007 #6 Skrevet 22. september 2007 Bra pris!!! Har også vogn i stua - som det mest naturlige stuemøbelet som finnes! He he... kommer nok til å ta seg enda bedre ut ute på veien, men jeg får meg ikke til å prøve den ute når babyen fortsatt er inne i magen..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå