børdi Skrevet 22. september 2007 #1 Skrevet 22. september 2007 Blir utslitt av denne trassen.. Hun har jo blomkål i øra jo,, har det koselig , så snur det som et lynnnedslag fordi hun får et eller annet for seg. eller får ordet nei eller vent når hun maser on noe... Helt utrolig at hun i det hele tatt gidder å grine hele tiden for alt... puh-- har telt til noen tusen i det siste ja..
Sunniva- og Majamamma Skrevet 22. september 2007 #2 Skrevet 22. september 2007 Høres ut som datteren min det der. Hvor gammel er hun? Adm. dir. her i huset er tre år i hvert fall....
børdi Skrevet 22. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 22. september 2007 hun er 3 år og 9 mnd snart, så er runde nr 3 her med trass,, sukk.. 4 års trassen har slått til for fullt...
Sunniva- og Majamamma Skrevet 22. september 2007 #4 Skrevet 22. september 2007 Åh herregud, kommer det flere runder? Dette her er runde nummer to, og jeg som i utgangspunktet trodde det bare var en.... Så da har jeg totalt minimum....regneregne... 4 runder til i vente med mine to barn. Oh my God!
Honningmelon Skrevet 22. september 2007 #6 Skrevet 22. september 2007 Sånn er det her og, og jeg er så møkklei! Det er trass dagen lang! Har liksom bare blitt mer og mer trass jo lenger inn i 3 års alderen han har kommet. Puh...
skorpion-75 Skrevet 22. september 2007 #7 Skrevet 22. september 2007 Oi, jeg har ei på 2år og 4 mnd, og hun er så trassig..skal det virkelig bli værre? Og er det spesielt jenter som er så trassige? Gutten min som er 9år i morgen har aldri vært i nærheten av å være så trassig...
Honningmelon Skrevet 22. september 2007 #8 Skrevet 22. september 2007 Jeg har gutt, og syns han er trassig nok :-s Men, jeg har alikevel en følelsen av at jenta blir verre, ja...
børdi Skrevet 22. september 2007 Forfatter #9 Skrevet 22. september 2007 godt å høre at jeg ikke er alene... sukk. Akkurat avsluttet en 1,5 times runde med anfall her nå... puh, jeg sliter med å bevare fatningen, fy fader så atal,.... Hevet stemmen mer enn en gang i stad ja,,, Ungen spytter meg i ansiktet og sparker, slår og klyper meg.,, helt utrolig, har hatt noen mnd med fred og ro nå, og så er vi jammen i gang igjen.,, Vræææææææææææl, orker ikke mer... Vil ha tilbake MIN jente, ikke dette nei monsteret....;-)
olebrum30_05&09&13 Skrevet 22. september 2007 #10 Skrevet 22. september 2007 jenta mi er 2.5 år å her har hun allerede hatt 2 runder med trass.. ser ikke fremover til de neste rundene nei.. men nå har hun en rar trass hvis det kan kalles det da.. hun skal plutselig ikke gjøre noenting selv.. for hun er baby.. sååååå irriterende med all den sytingen å nekter å gå selv så skal bæres.. men å kle på seg å spise på egenhånd.. det skal hun fortsatt gjøre selv.. off blir ikke klok på dette her jeg... hehe... også er det bare rundt meg hun er såååå ekstrem sytete rundt.. blir gaaaaal....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå