Anonym bruker Skrevet 22. september 2007 #1 Skrevet 22. september 2007 begynner å bli lei av å blande mme nå...når kan jeg begynne å gi andre ting..som juic og vann vet man ikke skal gi kumelk før 1 år da..men MÅ de ha mme? gutten min er 10 mnd
Alvepike Skrevet 22. september 2007 #2 Skrevet 22. september 2007 Når de er 1 år kan du slutte helt. Men vann kan du jo gi fra de er 3 månder gammle. Jeg gir tulla mi vann til alle ¨måltidene hennes også får hun 2 flasker mme i døgnet. Er du lei av å blande så kjøp ferdig kartonger med mme. Det gjør jeg siden hun ikke drikker mer enn 2 stk i døgnet nå. Kjempe greit.
Anonym bruker Skrevet 22. september 2007 #3 Skrevet 22. september 2007 Fra de er cs 10 mnd kan du jo gi yoghurt (naturell), er vel like bra som melk/mme.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå