LizzyG Skrevet 22. september 2007 #1 Skrevet 22. september 2007 Ble så glad for da slipper jeg å tenke mer på det. Så fra januar så blir lillejenta mi barnehagejente;)
børdi Skrevet 22. september 2007 #2 Skrevet 22. september 2007 grattla såååååå masse..:-) jeg har plasser til begge, men skal flytte 70 mil og der fikk jeg avslag:-( sukk,, håper jeg får fra januar,,,,
snartmammapåny Skrevet 22. september 2007 #3 Skrevet 22. september 2007 Grattulerer:D Bare lurer på hvordan du gjorde det når du søkte? Har nemlig en knøtt som er 1mnd yngre enn din jente, og jeg går å tenker på den problemstillinen med barnehage hele tiden. Småen her må i så fall begynne fra februar.. Er det bare å bruke vanlig søknadsskjema hos komunen eller må man gjøre noe spesielt, siden man ikke søker ved det normale opptaket liksom...?
børdi Skrevet 22. september 2007 #5 Skrevet 22. september 2007 jeg søkte plass til minsten min da han var 1 mnd gammel...
LizzyG Skrevet 22. september 2007 Forfatter #6 Skrevet 22. september 2007 Jeg bor i Øvre Eiker. Jeg søkte så fort jeg fikk personnr til jenta mi, for ifjor så var det ikke full barnehagedekning her i kommunen, men det har det blitt nå. På hjemmesiden til kommunen så står det en link til hvordan du skal søke. Hos oss må man søke elektronisk hvertfall. Så sender du inn denne søknaden bare og så venter du på svar.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå