♥Prinzessin♥ Skrevet 22. september 2007 #1 Skrevet 22. september 2007 Hva slags utedresser har dere til småbarna? Jeg skal kjøpe dress til den snart 15 mnd gamle jenta mi idag. Her på Vestlandet er det jo fremfor alt vått og grått om vinteren, og jeg har hørt at Reimadressen ikke tåler tørkeskap så godt. Likevel er det denne jeg kunne tenke meg. Funker den fint når vestavinden uler og Kong Regn ruler?
Mulle :) Skrevet 22. september 2007 #2 Skrevet 22. september 2007 Ja Reimatec er en bra dress.. Men jeg kjøpte allværsdressen på reflex til gutten min på 17 mnd.. Tenkte jeg heller skulle kjøpe reima dress da han ble større.. og får mer brukt for den..
♥Prinzessin♥ Skrevet 22. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 22. september 2007 OK. Ja, det er kanskje greit å vente med Reimadressen til hun blir større og litt mer aktiv. Takk for svar :-)
*Rutletutt* Skrevet 22. september 2007 #4 Skrevet 22. september 2007 Vi har hatt Reimatec til Tobias og skal ut å kjøpe ny i dag;o) Reimatec er jo den eneste som er helt vanntett, så ingenting passer vel bedre enn det i Bergen..? ;o)
Gjest Skrevet 22. september 2007 #5 Skrevet 22. september 2007 Begge mine har Reima i nåværende stund, men var godt fornøyd med Reflexdressen i sin tid også. Men den korte ryggen gjorde at den ikke ble kjøpt mer. Bortsett fra det, super dress! :-)
♥Prinzessin♥ Skrevet 22. september 2007 Forfatter #6 Skrevet 22. september 2007 Så dere ville kjøpt Reimadress til en så liten unge? Jeg får ta meg en tur i butikkene og prøve. :-) Hva med sko? Cherrox er vel best til vått vær, men har hørt at småttingene har litt vanskelig for å gå med dem? Goretex i Bergen, går det an? ;-)
Mulle :) Skrevet 22. september 2007 #7 Skrevet 22. september 2007 har både goretex og cherrox til begge mine.. Jeg har reima til eldste. Men syntes ikke det er nødvendig til yngste. Men det er smak og behag Og allværsdressen tåler vann. Men ikke like godt som reima. Er vanskelig å velge. men vi falt for denne da Lykke til med valget
Gjest Skrevet 22. september 2007 #9 Skrevet 22. september 2007 Reima er jo veldig god for de minste. Lett og bevegelig. Min eldste hadde den i fjor vinter, og var tørr og varm. Denne vinteren er han 3 år og mer mer aktiv. Tenkte å prøve Lego Wear sin dress.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå