Mulle :) Skrevet 22. september 2007 #1 Skrevet 22. september 2007 Håper dagen blir som forventet og litt til.. Gleder meg til det er min tur ) Håper dere har værgudene med dere som gjør dagen også flott Lykke til og klemmer fra
lettereliv Skrevet 22. september 2007 #2 Skrevet 22. september 2007 Gratulerer med dagen Happy H! Krysser fingrene for en suksess! Klem
Anonym bruker Skrevet 22. september 2007 #3 Skrevet 22. september 2007 Ååå- er det i dag!!?? Gratulerer så mye Happy H Håper alle dine drømmer går i oppfyllelse Hilsen hun Anonyme du støttet, som endelig fikk sambo til å ville gifte seg...
Happy H Skrevet 23. september 2007 #4 Skrevet 23. september 2007 tuuuusen takk!!!! hadde en helt fantastisk dag!!! alt va så perfekt, avslappet og koselig. akkurat som vi hadde håpet på... danset og koste oss t kl2, då dro vi på hotellet. kunne ikkje blitt bedre!!!!!! Gled dåkke jenter;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå