Gjest Skrevet 22. september 2007 #1 Skrevet 22. september 2007 er det vanlig at de blir svarte og nesten dekker hele puppen? æsj nasty!! ughh tør nesten ikke se meg i speilet lengre..
~sjiraff~ Skrevet 22. september 2007 #2 Skrevet 22. september 2007 Tror ikke det er unromalt nei. Slipper heldigvis unna selv, slapp unna forrige gang også. Normale brystvorter her.
Gjest Skrevet 22. september 2007 #3 Skrevet 22. september 2007 lucky you ) jeg blir redd jeg..ser freaky ut..
Gjest Skrevet 22. september 2007 #4 Skrevet 22. september 2007 Jupp.. :-/ Mine er minst dobbelt så store som de var før første graviditet... Ikke stilig, nei. Men det henger jo sammen med amming.
tre små... Skrevet 22. september 2007 #5 Skrevet 22. september 2007 mine ble ikke svarte men store ja! ikke noe fint.. men sånn er det vell bare?
Gjest Skrevet 22. september 2007 #6 Skrevet 22. september 2007 Ja dessverre..ikke svarte hehe men veldig mørke..æsj er så kvalmt
tre små... Skrevet 22. september 2007 #7 Skrevet 22. september 2007 syns det er fint med mørke brystvorter jeg.. heller enn helt lyse... men de kunne godt vært halvparten så store..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå