Gå til innhold

Ang brystvorter under svangerskap..hehe


Anbefalte innlegg

Skrevet

er det vanlig at de blir svarte og nesten dekker hele puppen? æsj nasty!! ughh tør nesten ikke se meg i speilet lengre..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror ikke det er unromalt nei. Slipper heldigvis unna selv, slapp unna forrige gang også. Normale brystvorter her.

Skrevet

Jupp.. :-/

Mine er minst dobbelt så store som de var før første graviditet... Ikke stilig, nei.

 

Men det henger jo sammen med amming.

Skrevet

mine ble ikke svarte men store ja! ikke noe fint.. men sånn er det vell bare? ;)

Skrevet

Ja dessverre..ikke svarte hehe men veldig mørke..æsj er så kvalmt

Skrevet

syns det er fint med mørke brystvorter jeg.. heller enn helt lyse... men de kunne godt vært halvparten så store.. :(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...