håpende Skrevet 22. september 2007 #1 Skrevet 22. september 2007 Nå har mensen min uteblitt...hadde ventet den for flere dager siden. Har hatt til dels kraftige menssmerter hele uken, og regnet med at den nå kom når som helst. SLuttet på pillen ved juletider, og har forsøkt mer eller mindre aktivt siden da. Tok en apotek-test forleden dag, men den var negativ. Kan jeg likevel være gravid? (Blir litt paranoid og en-sporet i tankegangen av dette her!! ) Tenker på å ta en test til over helgen...
Solstrålen80 *gutt og jente* Skrevet 22. september 2007 #2 Skrevet 22. september 2007 har du hatt stabil syklus da? når hadde du ikm? ta en test du:)
håpende Skrevet 22. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 22. september 2007 Ja, veldig stabil syklus! Jeg er kanskje ikke helt oppdatert når det gjelder disse graviditets-formuleringene...som f.eks IKM. Hve betyr det egentlig...?
håpende Skrevet 22. september 2007 Forfatter #4 Skrevet 22. september 2007 Aahhh...etter å ha lest et annet innlegg så lærte jeg noe nytt... Altså...IKM var 19/9...
håpende Skrevet 22. september 2007 Forfatter #7 Skrevet 22. september 2007 Jeg tok en test tidligere i dag - fremdeles negativ. Men er "bare" 4 dager etter IKM (unormalt til meg å være). Kom på at jeg hadde mens kun i èn dag forrige måned...kan det ha skjedd noe allerede da uten at jeg har reagert? Tenkte ikke egentlig noe mer over det før nå, da mensen ikke ser ut til å ville komme i det hele tatt! Noen som har noen god forklaring?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå