Attpåklatten :-)™ Skrevet 22. september 2007 #1 Skrevet 22. september 2007 og askespredning ute på havet........ Søster ønsket å få spredd den tre steder, og vi oppfyller hennes ønske:-) Tror hun forsto at dette kunne være noe som også gjorde oss godt....gjøre det på hennes eget vis. Mamma og pappa var ikke med til Hellas i sommer, og gruer seg nok fryktelig, samtidig vet jeg at det også kommer til å være godt for dem å gjøre det..... De sliter veldig med sorgen sin, vanskelig å ta farvel med barnet sitt.... Idag er det også nøyaktig 2 år siden barnet til venninnen min druknet........det føles som i går..... Vi skal feire dem begge i morgen, på havet, med nystekte boller og kakao - det tror jeg de ville likt:-)
dritgrei hei hei! Skrevet 22. september 2007 #2 Skrevet 22. september 2007 Det blir fint! Grusomt for foreldrene dine å si farvel til ungen sin... Vanskelig for meg å forstå.... Jeg håper dagen i morgen blir minnerik og fin!
solkrem Skrevet 22. september 2007 #3 Skrevet 22. september 2007 Dette var så rørende at jeg begynte å grine da jeg fortalte det til sambo. Det virker som om du har opplevd så mye på kort tid. Alle våre tanker går til dere. Håper dere får dagen akkurat slik som dere ønsker
Plutseliten :) Skrevet 22. september 2007 #4 Skrevet 22. september 2007 Sender deg en god klem og håper dagen i morgen blir god for de som sto søsteren din nærmest. Ikke rart det blir vanskelig for foreldrene deres,dette er noe av det vondeste et menneske opplever,det å miste barnet sitt. Ta vare på hverandre. Stolt mamma for 2
Gjest Skrevet 22. september 2007 #5 Skrevet 22. september 2007 Jeg ønsker dere en god minnestund- jeg er sikker på at den kommer til å bli vakker og verdig. Mange gode klemmer
temasti - vil ikke ha nr 4 Skrevet 22. september 2007 #6 Skrevet 22. september 2007 Håper dere får en flott dag i morgen... i søsters ånd og i deres! Sender gode tanker til dere i morgen, jeg...
Attpåklatten :-)™ Skrevet 22. september 2007 Forfatter #7 Skrevet 22. september 2007 Takk for det dere:-) Jeg er sikker på at det blir en fin stund.....men er litt bekymret for foreldrene mine........skal holde meg stand by med dem imorgen kjenner jeg.........
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå