Gå til innhold

hva slags symptomer har dere da jenter?

Anbefalte innlegg

Skrevet

har ikm ca. 26 sept.

litt ømme pupper

litt blod i nesa når jeg snøt meg

klør en viss plass,hehe detaljer ja...

oppblåst på kveldene

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har ikm mellom mandag 24. og torsdag 27. (klarte ikke å finne el helt eksakt). Jeg har i varierende grad hatt litt ømme, sitrende pupper. Det har i perioder føltes litt som melkespreng. Jeg har vært grusomt trøtt og har hatt mye murring og stikking i eggstokkområdet. Disse stikkingene strekker seg nedover i lårene også, og sånn hadde jeg det i begge de foregående svangerskapene mine også. Disse symptomene har jeg hatt siden søndag. Jeg hadde negativ test på torsdag, og tester igjen på mandag.

Skrevet

Jeg har også ikm onsdag. Har ikke noen stor tro på at det klaffer akkurat nå, men jakter jo på symptomer uansett...:)

Og jeg har;

- litt smerter i bekkenet (slet m bekkenløsning sist), men det kan vel også komme av at tr er på vei?

- dusja nettopp, og klarte å klemme ut bittelittlitt melk av brystet. Slutta å amme i mars, og mener at jeg ikke har klart dette før (men mulig jeg ikke har prøvd like hardt...).

- vet ikke om det kan være ett tegn, men har ikke spotta slik jeg har gjort de siste mnd før mens... Nå har det bare vært bittebittelitt en gang for noen dager siden.

Ellers kjenner jeg ikke så mye, er ikke spes kvalm, men har litt småmurring i magen fra tid til annen. Så det er vel bare å smøre seg med tålmodighet noen dager til!:)

Lykke til jenter!!

Skrevet

Har ikm på mandag. Jeg er litt øm i lysken, og det stikker litt - dette var det første tegnet forrige gangen jeg var gravid. Tror jeg er litt kvalm, men det er kanskje bare ønsketenkning. Tenk å gå rundt å ønske seg å bli kvalm da....Høres jeg desperat ut heller. 7 pp

Skrevet

Prøver å kjenne etter hele tiden, men kan egentlig ikke si at jeg har noen symptomer som utmerker seg. Har hatt litt stikkinger i magen og litt sånn mens murring. Men ingen ømme bryster, ingen kvalme heller. Hadde ondt i lysken noen dager, men det var nok fordi jeg strakk noe når jeg var ute på tur ;) he he. Har ikm ca på tirsdag den 25, så dette er spennende tider.

Skrevet

kjente litt stikninger nå isted neom magen til høyre mersom,det har jeg kjent tildligere å i forbindelse med sv.skap.

blir glad for alt av symp. men blir jo dritskuffet om jeg ikke er gravid da:(

Skrevet

Æsj altså. I dag har jeg hatt litt lys brun utflod, og jeg har ikke ikm før tirsdag. Det betyr vel at tanta er på vei? Men jeg har aldri spotta så tidlig før når jeg venter tr. Er det noen andre som har hatt det sånn og fremdeles vært gravide??

Skrevet

kanksje det er festeblødning,la oss håpe det:)

Skrevet

Men festeblødning burde vel strengt tatt kommet tidligere eller? Ca en uke etter EL?? Og ikke bare fem dager før IKM?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...