Stella™alene med Even & Linnea Skrevet 22. september 2007 #1 Skrevet 22. september 2007 Her går jeg med vond klump i magen hver gang jeg har kjøpt en liten ting til meg selv,fordi vi har dårlig dårlig råd om dagen.. Kjøper en läkerol boks i ny og ne, og en sjelden gang her og nå.. Typen blir jævlig irritert og legegr i vei om hvordan jeg bruker penger på ting vi egentlig ikke trenger når vi har så dårlig råd.. Også lurte jeg da på, for jeg kom over noe på pcen vår her.. Ser ut til at han har brukt da 236dollar på at en eller annen fyr skal 'levle' en figur i spilelt hans fra 12 -60! og det er ikke sløsing det da ? argh........
NessaS Skrevet 22. september 2007 #2 Skrevet 22. september 2007 Det er omtrent 1303 kroner. Og det er sløsing ja. Jeg hadde blitt fly forbanna hvis samboern min hadde brukt så mye penger på tull.
~sjiraff~ Skrevet 22. september 2007 #3 Skrevet 22. september 2007 1305 kr i dag, men dollaren er på vei ned så om det er noen uker siden så var det nok mer. Det kan vel trygt kalles sløsing hvertfall..
Gjest Skrevet 22. september 2007 #4 Skrevet 22. september 2007 typen brukte 1306 kr her om dagen til noe på spillet han spiller...han spurte først om 3000kr men det ble ikke aktuelt..dette er også første og siste gangen han bruker ordentlige penger til et online spill..meeen til hans forsvar bruker han ekstremt sjelden penger på seg selv. det er det jeg som bruker endel av...
Stella™alene med Even & Linnea Skrevet 22. september 2007 Forfatter #5 Skrevet 22. september 2007 oi,nå fikk jeg høy puls her! dæven! sikekrt ikke bra for mini(16uker på vei..)... å dritt.. jeg kom inn på mailen hans for den var ikke lukka,og trykekt på en mail som var åpnet fra før hvor det stod 'power leveling'.. sier jeg til han at jeg vet det slik, så legger han nok ut til de som vil høre på om at jeg invanderer privatlivet hans! Men jeg har passordet til spillet,og han har mast om at jeg skal spille....pluss! at det er ikke 'lov' å logge på mens figuren levles av en annen:) så jeg kan jo ødelegge litt uten at jeg 'vet' det sjøl... så kansje han avlsører seg selv! men 1000 kr??? Pluss at han satt m det jævla spillet i hele natt til jeg våknet av pc during (pcen står 4meter fra soveromsdøra,og er noe galt med vifta) 04:50 i natt!! Han jobber annenhver uke nattevakt, og denne uka er det ike jobbing...men hvem anstrenger seg for å snu døgnet? for å legge seg med sin kjære? for å kunne stå opp med sin 8mnd gamle sønn for en gangs skyld tidligere enn kl 14:00?????? Ikke han nei.. Har vallergan og valerina natt, men pilelr er visst for pyser.. er ikke sur på jobben men at han i det hele tatt ikke virker som han vil prøve å komme å legge seg:'( Tror jeg drar til mamma i natt.. I går var første fridagen på lenge.Og han visste jeg gledet meg til å kose meg med han om kvelden(han gledet seg til idol osv..). Og jeg hadde gått å pratet om grandiosa og hvor koselig det skulle bli hele dagen. Garndiosan står jo som kjent i ovnen ca 15min maks, og han tok den tilogmed ut og delte den i biter. Men hvem ble sittende ved stuebordet med junior på fanget å spise 2pizza stykker,foør han reiste seg fra pcen,tok et stykke og gumlet det i full fart mens han satt på pcen og SPILTE og såååååååååå kom han og satt seg. Satt seg vel og merke tilbake til pcen til idol var halvferdig.. Er det bare jeg som ville slettet det spillet? Hvis han bryr seg sååå lite så kan jeg vel likegodt sove hos mamma for i natt.. jeg prøver og prøver hver natt og hver dag, men å bli mere såret fordi jeg hadde forventninger om at han skulle spise litt pizza med meg, det gidder jeg ikke nå. unnskyld,måtte blåse ut litt:S
Stella™alene med Even & Linnea Skrevet 22. september 2007 Forfatter #6 Skrevet 22. september 2007 hadde han bare spurt meg liksom...
Stella™alene med Even & Linnea Skrevet 23. september 2007 Forfatter #7 Skrevet 23. september 2007 andre som sliter med sånt?=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå