mamma og godguttene Skrevet 22. september 2007 #1 Skrevet 22. september 2007 Våknet i natt av at jeg hadde en ekstremt vond "sviende" følelse nede i høyre side av magen. Sovnet til slutt igjen og merket ikke noe mer når jeg våknet. Men plutselig nå, så får jeg samme "sviende" følelse som brer seg fra ryggen ( helt oppe under skulderbladene) og over i magen. Klarer ikke å rette meg ordentlig ut for da gjør det ekstra vondt ! Ble litt langt dette, men andre som har opplevd det ?
Nillo Skrevet 22. september 2007 #2 Skrevet 22. september 2007 Eg har sånn svie som er øverst på høgre side på magen, og brer seg bak i ryggen.Har vel hatt det siden uke 30, og er mest plaga på nettene, må ha puter over alt for å prøve at det ikkje skal være så vondt. Får det også på dagtid når eg kjører bil, sitter lenge ol. Veit ikkje kva det er, men har også hatt det i dei to første svangerskapa, og det forsvant straks dei var født. Så det er vel bare å holde ut!
mamma og godguttene Skrevet 22. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 22. september 2007 Hei og takk for svar :-) Da er det nok mest sannsynlig helt normalt. Utrolig hvor mye vondter man får når man nærmer seg slutten, skal bli godt å få han ut nå :-)
jentamiimagen:-)= høygravid Skrevet 22. september 2007 #4 Skrevet 22. september 2007 jeg spurte legen min sist, for jeg har også hatt det litt i det siste, er 31+4 uker i dag. hun sa at det er bare fordi magen og ungen vokser veldig nå på slutten. så lenge det ikke var på toppen av magen mellom puppene, så var det ikke farlig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå