Karomamma Skrevet 22. september 2007 #1 Skrevet 22. september 2007 y wq23tt<#o3OPWIUIIIFDKDKDLLLDLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLPOKJZXFKFCXFDKRFOLDL.SL
Karomamma Skrevet 22. september 2007 Forfatter #2 Skrevet 22. september 2007 21øljbgffffffffffffffffxxxxxxxxxxxxffxxffffffffsxfcdsafdb nz
Attpåklatten :-)™ Skrevet 22. september 2007 #3 Skrevet 22. september 2007 Hahahaha, så kult da:-) Du er kjempeflink Karosnuppa:-)) Klem fra Lille Rosa:-))
dritgrei hei hei! Skrevet 22. september 2007 #4 Skrevet 22. september 2007 god morgen lille snuppelur! Jeg syns også at L er en fin bokstav!!!! håper du koser deg med KLAR- FERDIG- GÅ! Det gjør vi hilsen dirtgreigutten og mamman hans, hun lille sover jo :-)
Plutseliten :) Skrevet 22. september 2007 #5 Skrevet 22. september 2007 God morgen til deg også snuppa! Kjempeflink til å skrive er du også)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå